דוד השמש מחליף חום במערכת סולרית סגורה מתחמם בתוך הבית דרך הקולטים בגג בנפחים שונים בציפוי אמאיל או אפוקסי ובכך נחשב לשיטה הטובה, החסכונית וגם הירוקה ביותר, מכוון שהוא מאפשר חימום מים על ידי מקור טבעי, השמש.

מי אתה דוד שמש 30 ליטר?

נפח: 30 ליטר

מיקום ההתקנהמרפסת שירות , ארון מדרגות וחלל תקרה בתוך או מחוץ למבנה.

מותאם לכמות אנשים בבית:  1 אנשים

אנודת מגנזיום: יש

גובה:  630 מ"מ

הכנה לדיגיטל:  אין הכנה

קוטר:  360 מ"מ

מעטפת חיצונית: פח מגולוון צבוע בתנור

אחריות: משתנה לפי מותג הדוד

ציפוי פנימי: אמאייל וואקום איכות

הספק גוף חימום:  2,500 וואט

חיבורים לדוד:  2 חיבורים

משקל:  36 ק"ג

כניסת מים קרים, יציאת מים חמים, כניסה, יציאה חלק עליון ותחתון : 3/4M

סוג בידוד: פוליאוריטן​ ​מוקצף​ ​- לשמירה​ ​על​ ​מים​ ​חמים​ ​לאורך​ ​שנים

התקנה נפוצה: גג שטוח /רעפים

סוג התקנה: אנכית

תפקוד תקין של דוד שמש

חשוב להקפיד על התאמה בין גודל הדוד לתפוקת הקולט שמהווה מרכיב בסיסי וקריטי לתפקודה התקין של מערכת סולארית. ראשית, בחרו את נפח דוד בהתאם למספר הנפשות במשפחה, שכן דוד שמש 30 ליטר מתאים לבן אדם יחיד. שנית, יש לבחור את גודל הדוד ולהתאימו לקולט על מנת שתפוקת הקולט תספיק לחמם את המים על ידי אנרגית השמש – התאמה נכונה תאפשר ניצול מיטבי של השמש וחיסכון בחשמל.

היתרון בדוד שמש שהוא חוסך בעלויות – אתם משלמים על המים שאתם מבזבזים ועל החימום. אולם החיסרון שלא ניתן להשתמש במוצר 24/7 שכן הוא מתרוקן ויש לחכות עד שהמיכל יתמלא ויתחמם שוב. חסרון נוסף הוא בעונת החורף תאלצו למצוא פתרון אחר למים כמו דוד חשמל.

אביאור מרכז הדודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל העובדת רק עם טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם.

יש לכם שאלות נוספות על דוד שמשאביאור כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור תיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד שמש? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.