בעוד שחימום המים בדוד חשמלי נעשה על ידי גוף חימום, הרי שבדוד שמש, חימום המים מתבצע על ידי אנרגיית השמש. העיר הרצליה כמו שאר הערים במרכז הארץ וברוב האזורים ברחבי הארץ נהנית רוב ימות השנה מזריחת השמש ואין יותר מושלם מכך כדי לנצל את האנרגיה הטבעית הזו בכדי לספק לנו מים חמים לשימושים והצרכים השונים שלנו. על כן חשוב להתקין דודי שמש בהרצליה ולמעשה בכל אזור בארץ לחיסכון ויעילות מרבית.

התקנת דודי שמש בעיר הרצליה באמצעות חברה מקצועית

למעשה, אף אחד לא יכול להסתדר בלי דוד בביתו. היום זה כבר מוכח כי התקנת דודי שמש בהרצליה הינה החלטה חכמה וחסכונית . דוד שמש חוסך בעלויות חשמל תודות להפיכת אנרגיה סולארית לאנרגיית חום.

במידה והחלטתם להתקין דוד שמש רכישת הדוד הקולטים וכל המערכת כרוכה בהשקעה ולכן כדאי שנבצע אותה אצל מתקין מורשה ומקצועי בעל ידע וניסיון מוכח. חשוב לוודא כי המוצרים לרבות הדוד שמש ושאר האביזרים נושאים תקן איכות ובעלי טיב ועמידות לאורך שנים.

במידה וקיים צורך לתקן דודי שמש בהרצליה כל הפרמטרים שציינו בעת הרכישה וההתקנה חלים גם לגבי התיקון והטיפול. ובכל מקרה על המתקין או הטכנאי לספק לכם אחריות מלאה, הן על המוצר והן על העבודה עצמה וכמובן בהתאם לתקנים הנדרשים. כאשר דוד שמש לא מחמם מספיק את המים בביתכם, או מקצר מוטב להזמין טכנאי דודי שמש.

התקנה ותיקון של דודי שמש באמצעות חברת אביאור

אביאור מרכז הדוודים- אנו חברה המתמחה בהתקנת וכן תיקון דודי שמש מעל 20 שנה, אשר שמה דגש על איכות השירות ורמה מקצועית במחירים הוגנים ומשתלמים. אביאור הינה אחת החברות המובילות בישראל והיא מעניקה מענה מהיר מדויק ומקצועי לאבחון תקלות ופתירתן וכן מתקינה דודי שמש בהרצליה ובשאר האזורים ברחבי גוש דן והמרכז.

החברה מעניקה מגוון שירותים ופתרונות חימום החוסכות לכם הוצאות מיותרות. כמו כן, החברה מבצעת התקנת דוודים של סוגי יצרנים שונים העומדים בכל התקנים הדרושים וזאת על מנת להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר עבור צורכי הלקוחות שלה. מוזמנים לפנות אלינו דרך השארת הודעה באתר או התקשרו למספר הטלפון המופיעה מטה ותיהנו משירות תיקונים והתקנות מהטובים ביותר.

שירות התיקונים כולל בתוכו:

בכל הגעה שלנו אל הלקוח לשם כל מטרה או תיקון דודי שמש בהרצליה תקבלו גם:

אקסטרה של שירות מעולה ללא עלות! תרמוסטט חדש + ניקיון הדוד והקולטים מהאבנית שהצטברה + אחריות על העבודה.

050-8774555 או 1800-350660