תיקון דודי חשמל

אביאור מרכז הדודים

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

כולנו יודעים שכאשר מתקלקל לנו הדוד אנחנו זקוקים לשירותי תיקון דודי חשמל מקצועי שיתקן לנו את התקלה במהירות המרבית, כי כולנו מבינים ויודעים עד כמה לא ניתן להסתדר בלעדי מים חמים אפילו לא עוד רגע נוסף.

תארו לעצמכם מה זה לקום בבקר גשום מהמיטה החמה ומהפוך הנעים שהתכרבלנו בו במהלך כל הלילה לרצפה הקרה לרוץ למקלחת ו.. ואופס, לגלות שהמים קפואים ושוב הדוד התקלקל ולא יהיה יותר מים חמים. מה היינו מוכנים לעשות באותו רגע רק כדי שיהיה לנו מעט מים חמים ונעימים לחמם את הגוף הקפוא?! היינו מוכנים לעשות הכל אבל פשוט הכל!!!

דוש מקלחת עם מים חמים מהדוד שמש

לשיחה חוזרת השאירו פרטים

ההבדל בין תיקון דודי חשמל לדודי שמש

יש להבדיל בין דודי שמש לדודי חשמל, שכן תיקון דודי חשמל שונה מתיקון דודי שמש. לרוב דודי שמש ממוקמים על גבי הגגות של הביניין שבשונה דודי חשמל ממוקמים בתוך בוידעם, בתוך גג רעפים, בתוך האמבטיה או בכל דבר דומה לכך. וברגע שיש לבצע תיקון הטכנאי נאלץ לרוקן את המים שבתוך הדוד חשמל בצורה זהירה ומקצועית עם אביזרים מותאמים לכך. בשונה מכך דודי שמש הנמצאים בגג "נוחים" יותר לתיקון ולריקון המים בתוך הדוד. תיקון דודי חשמל נחשב ארוך ומסורבל יותר מתיקון דודי שמש.

מגבות אמבטיה לאחר מקלחת בדוד שמש
התקנות דודי שמש

תיקון דוד חשמל

לכן בשביל זה אנחנו צריכים אנשים מקצועיים ואמינים עם ציוד איכותי שיעשה את העבודה הטובה ביותר בכל מקום ובכל זמן.

הפתרון בשבילך הוא כאן- "חברת אביאור" הינה חברה המובילה ביותר בתחום דודי החשמל והשמש בארץ. עובדי החברה הינם המקצוענים בתחום המצוידים בציוד חדשני ואיכותי המתאים לכל דירה וצורך, בעלי שירות אדיב (וכולנו יודעים עד כמה השירות הוא חשוב עבורנו) שישמחו לשרת אתכם בכל זמו שתצטרכו הן בעת תיקון דודי חשמל והן בכל בעיה שבה תצטרכו את עזרתם.

לקוחות ממליצים