מדינתנו התברכה בימי שמש רוב ימות השנה ולכן כדאי, חסכוני ויעיל יותר להתקין דודי שמש ברעננה ובכלל. התקנת דוד שמש והמוצרים הנלווים לו, דוד חשמל, מערכות סולריות או מערכת מרכזית בבניין, חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע מוסמך. נוסף על כך בבנייה החדשה ובשנים האחרונות, החוק בישראל קובע כי קיימת חובת התקנת דוד שמש בכל בית חדש. יש להתקין מערכת סולארית על מנת לקבל טופס 4 .בבתים קיימים מומלץ לדעת איזו מערכת מותקנת על מנת לדעת איך לטפל ולמי לפנות בשעת תקלה. אביאור-מרכז הדוודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל מהוותיקות בתחום, אשר שמה דגש על איכות השירות ורמה מקצועית.

התקנת דודי שמש בעיר רעננה ע"י אביאור

בהתקנת דודי שמש ברעננה, אביאור מרכז הדוודים תבטיח לכם ביטחון מלא והתקנה איכותית הנעשית במקביל למתן שירות מקצועי, מהיר ואיכותי. אביאור מרכז הדוודים הינה חברה משווקת ומורשית לאספקה והתקנת דודי שמש מטעם חברות יצרניות רבות כמו: טל סחר, כרומגן, אמישראגז ועוד. בחברת אביאור אנו מעסיקים צוות טכנאים מקצועי ומיומן, ניתן לבצע התקנות וטיפול בתקלות של דודי שמש ברעננה ובאזורים שונים ברחבי גוש דן והמרכז.

מומלץ לבצע התקנה, על ידי מתקין מורשה. שכן האחריות על המוצר וההתקנה תחול על המתקין. בהתקנת דודי שמש ברעננה חשוב לבקש מבעל המקצוע תעודת אחריות על המוצר ועל ביצוע ההתקנה ולוודא שזה אכן רשום.

דוד שמש הוא חסכוני בחשמל

אם גם אתם רוצים לחסוך באנרגיה וליהנות ממים חמים כל ימות השנה, אביאור מרכז הדוודים- חברה להתקנת דודי שמש וכן תיקון והתקנה של דודי חשמל המבצעת את עבודתה תוך הקפדה על מקצועיות ולשביעות רצון הלקוח.

התקנת דודי שמש ברעננה הינה פעולה מורכבת שיש לעשותה באופן מדויק ובצורה המקצועית ביותר. חברת אביאור מרכז הדוודים מתחייבת לבצע את העבודה באמצעות צוות בעלי המקצוע המומחים ביותר בתחומם אשר יעמדו לשירותכם בכל עת. התרשמו ממגוון השירותים וההתקנות שלנו וצרו קשר לקבלת הצעה להתקנה או שירות תיקונים בטלפונים או באמצעות השארת הודעה באתר.

שירות התיקונים כולל בתוכו:

בכל הגעה שלנו אל הלקוח לשם כל מטרה או תיקון דודי שמש ברעננה תקבלו גם אקסטרה של שירות מעולה ללא עלות!

תרמוסטט חדש + ניקיון הדוד והקולטים מהאבנית שהצטברה + אחריות על העבודה.

050-8774555 או 1800-350660