דוד שמש הוא מערכת חסכונית, יעילה, איכותית אמינה אשר נועדה לחימום מים ביתי, תעשייתי ושימושים אחרים. בעזרת דודי שמש אשר משתמשים באנרגיית השמש וחוסכים לנו לא מעט כסף בהוצאות חימום המים בעונות החורף והקיץ. כדאי להכיר את הפעולות המומלצות לצורך זיהוי דודי שמש ולהימנע מטעויות בעת התחזוקה, היות שלפעמים הזיהוי אינו פשוט.

טיפים לזיהוי דוד השמש על הגג

בין אם אתם דיירים חדשים או וותיקים בבניין חשוב שתדעו לזהות את דוד השמש והקולטים השייכים לדירתכם. אין צורך בידע מרשים על מנת לזהות אותם, ולכן פירטנו לכם כמה טיפים איך לזהות את הדוד על הגג.

  1. הדליקו את הדוד והקשיבו לפעולות חימום המים.
  2. עבדו בזוגות על מנת שאחד מכם יוכל להישאר בדירה ולהיות אחראי על פתיחת ברז המים החמים והשני יוכל לעלות לגג ולעבור בין המערכות ולבדוק את הצינורות שעוברים בהם המים החמים.
  3. וודאו שטכנאי חשמל יבדוק מתחים במוקדי החשמל כאשר הדוד דולק משום שטכנאי יזהה זאת מהר יותר ובאופן מקצועי.
  4. פתחו את שסתום פורק הלחץ או שסתום ביטחון של הדוד וראו אם שעון המים למטה מסתובב במהירות.

חשוב שתדעו, בכל בנין ישנם סימונים ברורים בכל הקשור למערכות הנמצאות בו, כמו: שיבר ראשי, ארונות חשמל שמחולקים ללוחות בכל קומה, על פי מספר הדירות הקיימות בקומה.

התקנת דודי שמש על הגג עם אביאור דודי שמש

במידה שיש תקלות בדוד השמש שלכם יש לפנות לטכנאי המומחה בתיקון דודי שמש וחשמל. חשיבותה של התקנת דוד שמש על גג בבניה ישנה או חדשה באה לידי ביטוי בביצוע נכון של העבודה, חישוב מרכיבי הדוד, העברת צינורות לדוד, הצבתו ועיגון וחיזוק כל המערכת על מנת שהדוד יהיה יעיל ואפקטיבי.

אביאור מרכז הדוודים הינה חברה להתקנות דודי שמש וחשמל המובילה בישראל. אנו עובדים עם טכנאי דודי שמש וחשמל מקצועיים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית ומקיפה בטיפול ותקלות בדודי שמש.

יש לכם שאלות נוספות בנושא דודים? אביאור מרכז הדוודים כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור כך הכרוך בנושאי דודי שמש וחשמל.