החלפת גוף חימום בדוד שמש במחירי מבצע חורף!

אביאור מרכז הדודים

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל במחירים מיוחדים לחורף!

הדוד חשמל לא מחמם את המים? יש קצר או תקלה במנגנון החשמלי בדוד שלכם? במרבית המקרים ישנה תקלה בגוף החימום בדוד ויש צורך בשירות החלפת גוף חימום בדוד שמש או חשמל בדירתכם.

לא משנה אם יש בדירתכם דוד שמש או דוד חשמל, בעונה הקרה יש צורך ושימוש רב יותר של גוף החימום והמערכת החשמלית (הכוללים: מפסק דוד, תרמוסטט, חוטים וכו'). בשל השימוש ההולך וגובר בחימום המים ע"י גוף החימום ובשל הצטברות אבנית במשך השנים נוצרות תקלות במנגנון החשמלי ויש צורך להזמין טכנאי עבור החלפת גוף חימום בדוד שמש או חשמל.

גוף החימום בדוד שמש הוא בהספק של 2500 וואט והוא צרכן האנרגיה הגדול ביותר בביתכם, לכן יש צורך בפעולות מנע בכל תקופה בכדי להבטיח את איכות הפעולה של חימום המים בצורה המיטיבה ביותר. חימום מים לאחר החלפת גוף חימום בדוד שמש או חשמל מספק זמן חימום מהיר מאשר גוף חימום בן שנה ומעלה. שימוש והרכבת מאיץ חום בצורה איכותית יבטיח מקלחת תוך זמן קצר מאוד וטיפול וכיול נכון של התרמוסטט בדוד יבטיח את פעולת חימום המים בצורה בטוחה (במקרים שבהם שוכחים לכבות את מפסק הדוד).

באביאור דודי שמש תיהנו משירות החלפת גוף חימום לדוד שמש או חשמל בדירתכם ע"י צוות טכנאים מקצועי אשר ידאג להחליף את גוף החימום בדוד שמש שלכם ובכך תיהנו גם ממים חמים בזמן קצר + תחסכו כסף על הוצאות החימום + תשמרו על אורך חיי הדוד ותימנעו מהוצאות מיותרות ואי נעימויות של חוסר מים חמים במיוחד בחורף!

מגבות אמבטיה לאחר מקלחת בדוד שמש

לשיחה חוזרת השאירו פרטים

דוש מקלחת עם מים חמים מהדוד שמש

שירות החלפת גוף חימום בדוד
לכל סוגי הדוודים

במידה והדוד שלכם מקצר בזמן ההדלקה / שאתם מדליקים את הדוד במשך זמן רב ואין מספיק מים חמים למקלחת – מוטב לצור קשר עם המומחים של אביאור ולהזמין שירות החלפת גוף חימום בדוד שמש / חשמל בדירתכם. הסימנים הללו מעידים על מצב לא תקין!
מומלץ להחליף בכל שנה – שנתיים גוף חימום בדוד ויש סיבות רבות לכך:

  1. החלפת גוף חימום כל שנה – שנתיים תבטיח לכם שימוש הולך וחוזר תקין ללא הפרעות.
  2. החלפת גוף חימום תבטיח לכם חיסכון משמעותי בתצרוכת החשמל – שכן הצטברות אבנית מבזבזת אנרגיה רבה.
  3. בדיקה של טכנאי בכל החלפה של גוף חימום תבטיח לכם בטיחות רבה ושקט.
  4. בכל החלפה ותיקון גוף החימום בדוד אנו באביאור מחליפים גם את וסת החום (תרמוסטט) לחדש ותקני.

תיקון או החלפת גוף חימום בדוד?

ברוב המקרים מתכוונים לאותו הדבר, הלקוח רוצה לקבל מים חמים בצורה יעילה במחיר מעולה. חשוב לזכור מס' דברים בכל הקשור לתיקון או החלפת גוף חימום בדוד שלכם. ישנם מקרים בהם תקבלו מחיר נמוך יחסית עבור תיקון גוף חימום בדוד ויש הבדל משמעותי בין תיקון גוף חימום אל החלפת גוף חימום בדוד.

בתיקון גוף חימום: עלולים להחליף אך ורק את הגוף חימום פיזית – כלומר ללא פתיחת הפלאנג', ללא ניקוי כל הצטברות האבנית וללא החלפת תרמוסטט חדש ותקין. ההמלצה היא לא להתפתות ולהזמין רק החלפת גוף חימום שכן החלפה שלמה של כל המערכת תספק לכם גם שימוש נעים ויעיל גם בטיחות ואחריות על העבודה וגם תחסכו בחשמל!

התקנות דודי שמש

הדוד מקצר / אין מספיק מים חמים?

צרו קשר עם אביאור מרכז הדוודים בטלפון והטכנאי שלנו כבר בדרך אליכם

בכל החלפת גוף חימום בדוד שמש אנו נדאג ל:

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות נפוצות על החלפת גוף חימום בדוד

כאשר יש תקלה בגוף החימום יש צורך ואנו אף ממליצים להחליף את כל הפלאנג' (הכולל: גוף חימום חדש, מאיץ חום) + החלפה של התרמוסטט הישן. 

כן בוודאי, על מנת להחליף את הפלאנג' יש צורך בפתיחתו ובריקון המים שבתוך הדוד. זוהי הזדמנות מצויינת לנקות את כל האבנית שהצטברה בקרקעית הדוד ולנקות את הדוד מהחול והחלודה שהצטברו.

אנו ממליצים בכל שנה להחליף את גוף החימום בדוד. בפועל גוף החימום יכול לעבוד מס' שנים – אך איכות התפקוד שלו תהיה ירודה ובסופו של דבר יוביל לעלויות כספיות גבוהות בצריכת החשמל.

המחירים נעים בין 350-600 ₪ (כאשר מדובר על החלפת הפלאנג' + תרמוסטט חדש). המחירים משתנים בעקבות מיקום הדוד, גודל, וסוג.

בוודאי, באביאור תוכלו לקבל צוות טכנאים מנוסה ומקצועי בזמינות גבוהה מאוד מהיום להיום! היכנסו לאתר וצרו קשר »