דוד שמש הינו מתקן המשמש לחימום מים המבוסס על קולטי שמש ההופכים אנרגיה סולארית לאנרגיית חום. דוד השמש עצמו, הוא מיכל אגירה למים חמים, אשר שומר על חום המים למשך זמן רב. חברת אביאור מרכז הדוודים אשר הינה החברה המובילה בתחום ופועלת למעלה מ-20 שנה, מבצעת התקנות ותיקוני דודי שמש ברמת השרון ובמקומות רבים נוספים. החברה עובדת עם דודי שמש אשר מיוצרים על ידי מיטב היצרנים בארץ כמו: כרומגן, טל-סחר, אמישראגז ואחרים העומדים בכל התקנים הדרושים ומספקים לכם איכות ועמידות לאורך שנים. חברתנו מקפידה על איכות המוצרים שאיתם אנו עובדים ועל היותם בעלי תו תקן הנדרש.

התקנת דודי שמש באמצעות אביאור ברמת השרון

כאשר אתם זקוקים להתקנה או תיקון דודי שמש ברמת השרון חשוב להבין את מהות התקלה ומה מקורה. כאשר דוד השמש לא מחמם או מקצר ואפילו נוזל, חשוב לפנות אל חברה מקצועית בכל תקלה בדוד השמש. יש לדעת שגם אם הדוד ישן, לעיתים ניתן ומשתלם לבצע תיקון, ולא לקנות דוד שמש חדש. חברתנו פועלת בשקיפות מלאה, מאבחנת ומסבירה ללקוח את כל הדרכים והפתרונות בנוגע לאפשרויות התיקון, ונשמח להעניק לכם מידע שבוודאי חסר לכם בנושא כדי לעזור לכם להימנע מהחלפה מיותרת של דוד השמש ורכישת אביזרים אחרים שאין לכם צורך אמיתי בהם.

בתיקון או בהחלפת דודי שמש ברמת השרון, ישנם מס פרמטרים על פיהם ניתן לקבוע האם יש צורך בהחלפת הדוד או לא: המים אינם מתחממים כראוי גם לאחר שהדוד פועל זמן רב, חשבון החשמל החודשי שלכם התייקר, כמות המים החמים אינה מספיקה ליותר ממקלחת אחת, זיהיתם נזילה, סדק, קצר או כל דבר שעלול לפגום בתקינות דודי השמש ושאר המערכת הסולארית.

שירותי תיקון והתקנה מקצועיים

במקרים אלו ואחרים חברת אביאור מרכז הדוודים תעניק לכם שירותי אבחון בדיקה וטיפול מהירים ומקצועיים, תוך הקפדה על עבודה מדויקת ואמינה. החברה מתחייבת לתת תקופת אחריות ארוכה על המוצרים ועל האביזרים וכמובן על העבודה ועל כל תקלה ובעיה הנוצרות במערכת של דודי שמש ברמת השרון בתקופת האחריות במחירים אטרקטיביים ללא תחרות ובתנאי תשלום נוחים. היכנסו לאתר החברה או התקשרו ותיהנו משירות אמין ואדיב ולשביעות רצונכם.

שירות התיקונים כולל בתוכו:

בכל הגעה שלנו אל הלקוח לשם כל מטרה או תיקון דודי שמש ברמת השרון תקבלו גם אקסטרה של שירות מעולה ללא עלות! תרמוסטט חדש + ניקיון הדוד והקולטים מהאבנית שהצטברה + אחריות על העבודה.

050-8774555 או 1800-350660