התקנת דוד חשמל

אביאור מרכז הדודים

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

דודי חשמל נפוצים מאוד בישראל להבדיל מדודי השמש המעטרים את גגות ישראל. דודי חשמל נמצאים בדירות קטנות, בבניינים ישנים עם גגות רעפים, בדירות מחולקות, בבניינים חדשים מעל 10 קומות, מספרות ועסקים רחבים. השימוש בדוד חשמלי נועד למקומות שבהן לא ניתן להתקין קולטים ועל כן יש צורך בדוד חשמלי שיחמם את המים ע"י הפעלת המנגנון החשמלי המצוי בו. 

התקנת דוד חשמל הינה פשוטה יותר מהתקנה של דוד שמש מכיוון שאין אלמטים נוספים כגון: קולטי שמש, גישטל, הרמה של הדוד נוחה יותר. גם מחירו של דוד חשמל זולה מעט מדודי שמש וכן עלות התקנת דוד חשמל תהיה זולה מעט מאשר התקנת דוד שמש

התקנת דוד חשמל המותאם לצורך שלכם

דודי חשמל מגיעים בגדלים שונים של 30,60,80,120,150,200 ליטר כאשר לכל אדם יש צורך אחר ועל כן יש צורך בהתקנת דוד חשמל בגודל המתאים ביותר עבורכם.

מכיוון שדוד חשמל משמש אותנו כל ימות השנה בחימום המים יש צורך בצוות מקצועי ומנוסה שיודע כיצד לבצע התקנת דודי חשמל בצורה מקצועית שתגרום לחימום מים יעיל ומהיר יותר! כמו כן השימוש היום יומי בחימום המים בדוד חשמל גורם להצטברות אבנית ברמה גבוהה יותר מאשר מבדוד שמש ועל כן אנו ממליצים לכם בכל שנה להזמין שירות החלפת גוף חימום לדוד בכדי להמשיך וליהנות ממים חמים באופן מהיר תוך צריכת חשמל נמוכה.

מים חמים בדודי שמש מהדוש מקלחת

לשיחה חוזרת השאירו פרטים

התקנת דודי חשמל ממיטב היצרניות בישראל

אביאור דודי שמש – מתמחה בשירותי החלפה / התקנת דודי חשמל, אנו עובדים עם מיטב יצרניות הדוודים בישראל כגמו: כרומגן, נמרוד, טל סחר, ירדן ועוד. לכל יצרן יש את האיכות שלו, את האחריות ואת המחיר משלו. אנו נדע להתאים עבורכם את סוג וגודל הדוד שאתם זקוקים לו ונבצע עבורכם את הרכישה את ההחלפה ואת התקנת דוד חשמל בדירתכם במקצועיות ובמהירות! 

לרשותנו צוות טכנאים ומתקני דודי חשמל מנוסים! בכל התקנת דוד חשמלי בדירתכם הצוות שלנו ידאג ויוודא לתת לכם את כתב האחריות על הדוד חשמל וכמובן על עבודת התקנת דוד חשמל שביצענו!

דוש מקלחת עם מים חמים מהדוד שמש
מגבות אמבטיה לאחר מקלחת בדוד שמש

מיקום התקנת דוד חשמל בדירתכם

דודי חשמל בד"כ מותקנים במסתורי כביסה, מזווה (בוידעם) או במקום בדירה שקשה להגיע אליו ולעיתים הוא תוסף מקום מיותר בדירה. צוות הטכנאים המנוסים שלנו יוכל להתקין את הדוד חשמל בדירתכם במיקום הרגיל או לחליפין נוכל לבחון עבורכם את האפשרויות של התקנת דוד חשמל במיקום ידידותי יותר עבורכם (הדבר מותנה בתשתיות הקיימות ובהכנה מראש). 

המיקום של התקנת דוד חשמל בדירתכם חשוב מאוד מכיוון בכל תקלה שקיימת בדוד חשמל יש צורך בהגעת טכנאי ולעיתים קרובות יש צורך ברקון המים שבתוך הדוד לכן יש צורך בעבודה מקצועית שלא תסב נזק לדירה.

חברת אביאור – חברת מקצועית להתקנת דודי חשמל מכל הסוגים

חברת אביאור מציעה שירות של התקנת דוד חשמל ושמש ברמה הגבוהה ביותר ועל פי התקנים המחמירים ביותר. חברתנו דוגלת בשקיפות מלאה, מעניקה הצעת מחיר הוגנת ודואגת להתאים את הדוד לצרכים האמיתיים של כל דירה. בנוסף, חברתנו מאפשרת לכם ליהנות ממאיץ איכותי אשר מספק חימום מהיר, במינימום זמן.

לקוחות ממליצים