הדוד שלכם שבק חיים מחפשים לרכוש דוד חדש? רגע לפני שאתם קונים דוד שמש חדש, חשוב שתדעו מה נפח הדוד שאתם רוצים לקנות, כמה נפשות אתם, מה משקל הדוד ועוד. כמו כן, רצוי לפנות למספר חברות ולקבל הצעות מחיר ובהתאם לכך להחליט איזה דוד מתאים לכם ולצרכים האישיים ואיזו הצעה משתלמת יותר לקנייה.

תפקיד שסתום הביטחון בדודי שמש- וויסות לחצים וטמפרטורה

גדלים של דודי שמש

על מנת להתאים את דוד השמש המתאים לצרכים האישיים שלכם, עליכם להכיר את הגדלים הקיימים ואת הצרכים האישיים שלכם. סוגי דודי השמש השונים כוללים את הגדלים הבאים:

דוד שמש בנפח 80 ליטר- דוד שמש בנפח 80 ליטר מתאים ל 2-3 נפשות. נפח דוד זה מתאים לאדם בודד, זוג ללא לילדים או זוג עם ילד.

דוד שמש בנפח 120 ליטר- דוד שמש בנפח 120 ליטר מתאים ל3-4 נפשות. נפח דוד זה מתאים לזוגות ללא ילדים או למשפחה עם עד 2 ילדים.

דוד שמש בנפח 200 ליטר- דוד שמש בנפח 200 ליטר ל 6 נפשות ויותר. נפח דוד זה מתאים למשפחות עם הרבה ילדים שצורכות כמות גדולה של מים.

התאמת גודל דודי שמש לצרכים שלכם

בהתאם לצרכי הלקוח ניתן להתאים את גודל דודי השמש. אם מדובר באדם בודד או זוג ללא ילדים יתאים לו דוד שמש בנפח 80 ליטר, מאחר שהשימוש במים אצל אנשים אלה אינו רב כמו השימוש של משפחה גדולה בת שש נפשות ויותר. במידה שאתם משפחה עם 5 נפשות דוד שמש בנפח 200 ליטר יתאים לצרכים האישיים שלכם.

התאמת קולטי השמש לנפח הדוד

על מנת שהמערכת הסולארית תפעל כהלכה וביעילות יש צורך בהתאמה מלאה של קולטי השמש לנפח הדוד שלכם. באביאור מרכז הדוודים תקבלו התאמה מלאה של קולטי השמש לנפח הדוד בהתאם לצרכים האישים שלכם. התאמת קולטי השמש לנפח הדוד כוללת חישוב מדויק של המתחשב במספר הנפשות הבית, נפח הדוד, זוויות ההתקנה השונות של הקולט והכיוון שאליו פונה הקולט. כמו כן, עודף קולטים עלול להגביר את חימום המערכת באופן שיגרום לבלאי מהיר של המערכת.

לקבלת הצעת מחיר להזמנת דוד שמש התקשרו לאביאור מרכז הדוודים בטלפון 1-800-567-890, 050-8774555