תפקידם של קולטי השמש אשר מותקנים על הגגות הוא לקלוט את קרני השמש היוקדת וכך לחמם את המים בדוד וליצור חיסכון אנרגטי. לאורך כל היום השמש החמה מחממת את כל כמות המים שקיימת בתוך דוד השמש. כאשר במהלך היום בני הבית מנצלים את המים או חלק מהם, הקולטים מחממים גם את המים החדשים שמצטברים במקום המים שנוצלו ובדרך זו בימים חמים, קיימים תמיד מים חמים לשימוש שוטף של בני המשפחה. לשם כך עלינו לוודא כי הקולטים מוכנים לקיף ולבצע ניקוי קולטים בדוד שמש.

ניקוי קולטים בדוד שמש

בדיקת תקינות של קולטי השמש לפני ניקוי

אם יש תקלה כלשהי והמים לא מתחממים, יש לבדוק הן את דוד השמש והן את הקולטים כדי לאתר את התקלה ולטפל בה.

טכנאי דודי שמש בוחן את הציוד ומבצע ניקוי קולטים בדוד שמש באופן יסודי ומיומן. במקביל לכך הוא בודק אם הצינורות תקינים או שהם סדוקים ולכן קיימת מהם נזילה, או שהם סתומים עקב כמות גדולה של אבנית. האבנית סותמת את רוב קוטרו של הצינור ולכן המים אינם מסוגלים לזרום אופן חופשי. בעיה זו מעכבת את מעבר המים לדוד וכך המים לא מתחממים.

במהלך ניקוי קולטים בדוד שמש הטכנאי מוציא מהצינוריות את כל האבנית שהייתה תקועה בהם וכך מאפשר תנועה קולחת של המים. בנוסף לכך הוא בודק אם יש חורים לאורך הצינורות ואם כן, הוא שולף אותם ומתקין במקומם צינורות חדשים ותקינים.

קולטי שמש שבורים

לאור החום הכבד מצד אחד ופגעי מזג האוויר כמו ברד חזק בחורף, קולטי השמש נשברים או שנוצר בהם בלאי משמעותי. אם יש אפשרות, איש השירות מתקן זאת אך יש גם מקרים שהאופציה של ניקוי קולטים בדוד שמש אינה עוזרת ויש לפרק את הקולטים הישנים ולהתקין במקומם קולטים חדשים כדי ליהנות ממים חמים באופן רציף.

בכל תקלה שיש בקולטי השמש אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברה לתיקון דודי שמש אביאור דודי שמש ולקבל טיפול מקצועי.

ניקוי קולטים בדוד שמש החל מ 250 ₪

הכנו את הקולטים שלכם לקיץ – צרו איתנו קשר וטכנאי יגיע אל דירתכם במטרה לבדוק ולבצע ניקוי קולטים בדוד שמש ובכך להביא לידי יעילות מקסימלית של חימום המים מהשמש. את השירות ניתן לקבל החל מ 250 ₪ בלבד (המחיר עשוי להשתנות בעקבות מיקום הקולטים). צרו איתנו קשר