דוד השמש הפסיק לחמם? לחץ מים של הדוד נמוך? בהפעלת מים חמים יוצא לכלוך וחלודה? הגעתם למקום הנכון! חברת אביאור דוודים – מספקת כבר 20 שנה שירות ושיווק דודי שמל וחשמל בפריסה ארצית וכעת גם באור יהודה. אנו נדאג לבצע עבורכם תיקון והחלפת דודי שמש בקריית אונו במקצועיות, אמינות ומחירים הוגנים!

התקנת דודי שמש בקרית אונו

קריית אונו היא עיר בבקעת אונו ומחוז תל אביב ובית ל 39,398 תושבים. חברת אביאור מבצעת התקנה וכן תיקון דודי שמש באזור המרכז  כולל את השכונות: פסגת אונו, קיראון, גני אילן, עבר הירדן, שער הקריה, רימון, קרית אונו הוותיקה, שכונת מגדל המים ועוד.

אצלנו תוכלו ליהנות מצוות טכנאים מנוסה אשר יעניק לכם שירות מקצועי, אמין ומהיר לתיקון או החלפת דוד שמש או חשמל. חברת אביאור עובדת עם הציוד והמכשור החדשני ביותר ועם אביזרים מתקדמים ובעלי איכות גבוה אשר עומדים בכל התקנים המחמירים וזאת על מנת לספק ללקוחתנו מענה ושירות מושלם.

תיקון דודי שמש בקריית אונו עם חברת אביאור

כחברה בעל ניסיון עשיר אנו מספקים דודי שמש בקריית אונו תוך שימוש במיטב המוצרים תוך דגש על איכות, שירות וביצוע מקצועי בלי פשרות! חברתנו מעניקה מגוון רחב של שירותי תיקון ומאפשרים לכם ליהנות מפתרונות חימום מתקדמים ואיכותיים תוך חיסכון רב!

חברת אביאור מבטיחה לכם:

  • שירות מהיר וזמין.
  • עבודה מקצועית על ידי צוות טכנאים מנוסה.
  • אחריות מלאה על העבודה כולל חלפים והדוודים.
  • מחירים משתלמים ותנאי תשלום נוחים.
  • שירות אישי ויחס חם לשביעות רצון הלקוחות שלנו.

להצעת מחיר עבור התקנה או תיקון דודי שמש בקריית אונו

תיקון דוד שמש בקריית אונו היא עבודה אשר דורשת מקצועיות רבה ואנשים מקצועיים תוך הקפדה על חוקי בטיחות, לכן יש חשיבות רבה בבחירת אנשי מקצוע אשר יבצעו עבורכם עבודה איכותית ושימוש בחלפים ודוודים שעומדים בדרישות המחמירות ביותר.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם ללא התחייבות או להתקשר אלינו עוד היום בטלפון: 1-800-350-660 או בנייד 050-8774555