תיקון דודי שמש

אביאור מרכז הדודים

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

מי לא מכיר את הימים הקרים שאנו משתוקקים להיכנס הביתה להדליק את הדוד ולעשות מקלחת חמה ונעימה? ומי מאיתנו לא מכיר את התחושה הזו כשמדליקים את הדוד ונוצר קצר, או שהדוד דולק מספיק זמן אך המים לא מתחממים. דוד שמש לא תקין עלול לשבש את סדר היום שלכם לחלוטין ולכן רובנו נמהר ונזמין תיקון דודי שמש מחברה מקצועית אשר תגיע לסייע לנו במצוקתנו, אך לפני שאתם סוגרים כדאי ואף רצוי לברר האם הטכנאי הוא טכנאי מוסמך, האם החברה היא אמינה וניתן לסמוך על עבודתה? כדאי לבדוק ולהשוות מחירים ואם אין זמן אז לפחות לבדוק שהחברה שאתם פונים אליה היא אכן בעלת טכנאים מוסמכים וכשירם לתיקון כל סוגי הדודים.

השירותים הניתנים אצלנו מבוצעים על ידי הטכנאים הטובים והמיומנים יותר, אנו מאמינים כי עם שירות טוב ומחיר הוגן נגיע לקהל לקוחות רחב יותר ונאמן ולכן השירות הוא בראש מעיננו כמו כן המחיר, תמיד נשתדל לתמחר בצורה ההוגנת ביותר. אנו מציעים שירות מקצועי, מהיר, זמין ואמין.

התקנות דודי שמש

השירותים בחברת אביאור

אצלנו תוכלו לקבל את כל השירותים לכל סוגי הדודים:

לשיחה חוזרת השאירו פרטים

סוגי תקלות בדוד שמש:

  1. סתימת הקולט בגלל אבנית – כשהמים לא מתחממים כראוי כנראה שישנה הצטברות אבנית על הקולט. ניתן לנסות לשטוף עם מים במידה ולא עוזר יש להזמין טכנאי.
  2. נזילה מהצנרת – כשיש נזילה בחלקי הצנרת יש להזמין טכנאי.
  3. נזילת מהדוד – סוג נזילה נוסף שיכול לגרום לתקלה הוא נזילת מים מהדוד, עלול לגרום במקרים בהם הדוד ישן או כאשר אין איטום נכון.
  4. תקלה בגוף החימום – כשהמים מתחמים אך לא מספיק מהר, זאת אומרת לוקח למים הרבה זמן להגיע לרמת חמימות שאתם מכירים כנראה שיש בעיה בגוף חימום ויש להחליפו.
  5. הדוד מקצר – לרוב מדובר בתקלת חשמל ולכן תצטרכו להזמין חשמלאי ולא טכנאי דודים.
ברווז גומי צהוב במקלחת עם מים חמים מהדוד שמש

לקוחות ממליצים