טכנאי דודי שמש

אביאור מרכז הדודים

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

חימום המים בבית נעשה ברוב הבתים ע"י דודי שמש וחשמל, וכמו כול מכשיר חשמלי לעיתים יש תקלות באספקת המים החמים / קרים לדירתנו – לשם כך יש צורך בקריאת שירות אל טכנאי דודי שמש וחשמל! חברת אביאור הנה חברה המתמחה במכירה, תיקון והתקנה של דודי שמש וחשמל בנוסף אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירותי טכנאי דודי שמש עד לביתכם תוך זמן קצר לטיפול בכל התקלות והבעיות באספקת המים.

ביקור של טכנאי דודי שמש זו הזדמנות מצויינת עבורכם לבדוק את טיב המערכת בדודי השמש והחשמל בדירתכם. וכי טכנאי מוסמך מטעמנו יוכל לבצע במעמד הביקור בדיקה על מצב החיבורים של החשמל / מצב הדוד / החיזוק של הדוד לגישתל / בדיקת הקולטים / בדיקת הצנרת ועוד.

אזהרה! במידה וישנה תקלה בדוד שמש או חשמל בדירתכם אל תנסו לפתור או לתקן בעצמכם מדובר בסכנת התחשמלות או רשלנות מצד מי שאינו מוסמך לכך!!!

דוש מקלחת עם מים חמים מהדוד שמש

לשיחה חוזרת השאירו פרטים

תיקון תקלות נפוצות בדוד שמש ע"י טכנאי דודי שמש:

כל התקלות הנ"ל ניתן לפתור על ידי ביקור של טכנאי דוד שמש שלנו אשר יגיע במהרה יזהה את התקלה , יסביר במקצועיות ובאדיבות את מהות התקלה והכי חשוב ייתן מחיר הוגן.

התקנות דודי שמש
מגבות אמבטיה לאחר מקלחת בדוד שמש

הזמנת טכנאי דודי שמש מקצועי

הזמנת טכנאי דודי שמש מקצועי לביתכם יבטיח לכם שירות מהיר, מקצועי ובטיחותי וימנע מכם אי נעימויות של חוסר באספקת מים למקלחות – במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים.

ברגע שזיהיתם תקלה או בעיה בדוד שמש אל תחכו צרו קשר אל אביאור דודי שמש והזמינו טכנאי דודי שמש שיגיע אל ביתכם תוך זמן קצר. הטכנאי שלנו יגיע אל דירתכם יזהה את התקלה לאחר מכן הוא יבדוק את דרכי התיקון ואת ההמלצות שלו לתיקון התקלה תוך הסבר פשוט ומובן, לאחר קבלת אישורכם לביצוע התיקון הטכנאי דודי שמש יפעל במסירות ובמקצועיות רבה עד לפתרון התקלה. כמובן שלכל עבודה תקבלו את השירות הטוב ביותר + מחיר אטרקטיבי + אחריות על העבודה + שקט נפשי ואי נעימויות.

נשמח תמיד לתת ללקוחותינו שירות יוצא מן הכלל! ועל כך יעידו מאות לקוחותינו הנאמנים!

לקוחות ממליצים