שוב שכחתם לכבות את הדוד? לא חבל על בזבוז החשמל והחשבון שתקבלו בדואר? מכשיר אחד קטן יכול לעזור לכם לשנות את חייכם ולא לשכוח את הדוד יותר. תכירו – טיימר לדוד שמש.

 

מהו טיימר לדוד שמש?

מכירים את שעון השבת שבו משתמשים הדתיים כדי להדליק ולכבות מכשירים חשמליים בשבת מבלי לגעת בהם? אז טיימר לדוד השמש עובד על אותו העיקרון. טיימר לדוד שמש מותקן ביחד עם כפתור ההדלקה והכיבוי של הדוד שלכם. הוא כמו שעון קטנטן שאפשר לכוון לשעות שבו אתם רוצים שהבוילר יעבוד ומתי אתם רוצים שהוא ייכבה.

מה היתרונות של טיימר לדוד?

טיימר לדוד הוא מכשיר גאוני, לא פחות מזה והוא מציע לכם הרבה יתרונות בשימוש בו:

🌞 חסכוני בחשמל – בגלל שאפשר לכוון אותו לזמן מסוים שאתם רוצים שהוא יפעל ויכבה באופן אוטומטי, הוא חוסך לכם שעות יקרות של בזבוז חשמל במקרים שהייתם שוכחים את הדוד פועל.

🌞 מתאים גם לדוד שמש וגם לדוד חשמל – הטיימר מתאים לשני סוגי הדוודים. בתקופת החורף הוא יכול להיות מאוד שימושי בדודי חשמל בגלל מזג האויר הגשום שלא מחמם את המים.

🌞 משמש כלי חיזוק לתרמוסטט – תפקידו של התרמוסטט בדוד שלכם הוא לתת פעולה לגוף החימום שנמצא בדוד שלכם להפסיק לחמם את המים כשהם מגיעים לנקודת רתיחה ובכך למנוע קצר בגוף החימום. הטיימר עוזר לו בפעולה הזאת ומפסיק לחמם את המים בזמן שאתם אומרים לו להפסיק.

🌞 שמירה על עמידותו של הדוד שלכם – כדי להאריך את זמן הפעילות של הדוד שלכם ועמידותו לפני שהוא יתקלקל, מומלץ להשתמש בטיימר לדוד שמש. הדוד שלכם יצבור פחות אבנית ובלאי ויחזיק מעמד לאורך זמן ארוך יותר.

למה לבחור באביאור מרכז הדוודים להתקנת טיימר לדוד שלכם?

אביאור מרכז הדוודים עובדים עם אלפי לקוחות מרוצים ומספקים להם פתרונות חימום לדוודים. החברה שלנו שמה דגש על נתינת שירות החלפת דוד שמש, תיקון דודי שמש וחשמל ובייחוד, התקנת טיימר לדוד שמש. אנחנו מתחייבים להעניק לכם פוליסת ביטוח עם תקופת אחריות ארוכה על כל תקלה שיכולה לקרות בעתיד לדוד שלכם.

 

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר להתקנת טיימר לדוד שמש שלכם בטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.