אם למים לוקח זמן רב עד שהם מתחממים? אם אתם סובלים מהצטברות אבנית? או אם יש לכם נזילות מהדוד? כדאי שתזמינו טכנאי דודים שיבדוק מהי הבעיה ויעזור לכם לפתור אותה.

חבל להמשיך ולהשתמש באותו דוד שסובל מליקויים כאשר אפשר להחליף את כולו או חלקים ממנו כמו גוף החימום, קולט השמש או הצינור, וליהנות ממים חמים שזורמים ללא אבנית, ללא קצר במערכת החשמל של הבית וללא נזילות.

מדוע נגרמת נזילה?

 

יש לכם נזילה מדוד השמש? אל תחכו עם המצב עוד זמן רב כדי שלא יהפוך ליותר גרוע. מהרו להזמין טכנאי דודים אשר יעזור לכם בנושא תיקון דוד שמש. פעמים רבות הנזילה תהיה בעקבות חור בצינור המחבר בין הדוד לקולט השמש, והטכנאי יבצע החלפת צינור לדוד שמש. לעיתים נדרש לבצע החלפת צינור לדוד שמש עקב בלאי של הצינורות, שגם יכולים לגרום לנזילה.

מה עלול לפגוע בצינורות?

 

ישנם מספר גורמים שעלולים לפגוע בצינורות של דוד השמש, כמו, שמש חזקה שפוגעת במרקם הצינורות ושוחקת אותם, אי עמידות של הצינורות בפני לחץ מים גבוה, וחוסר עמידות של הצינורות כלפי טמפרטורת המים העוברים דרכם. אם אחד מהגורמים הללו קרה לצינורות דוד השמש שלכם, כל שיש לעשות הוא החלפת צינור לדוד שמש, והדוד יחזור לתפקד כמו חדש.

תהליך החלפת צינור לדוד שמש

 

אם הצינור התפוצץ, יש בו חור או שהתבלה, נדרש לבצע החלפת צינור. במהלך ההחלפה יוצא הצינור הישן ויוחלף בצינור חדש, העשוי מנחושת או מתכת שתהיה עמידה בפני נזקי מזג האוויר, טמפרטורות מים גבוהות שזורמות דרכו, ולחצי מים גבוהים. במהלך ההחלפה הטכנאי יבדוק כי הצנרת שמובילה את המים איתנה ומסוגלת להעביר אותם מקולט השמש אל המיכל וחזרה.

יש לכם תקלה בדוד השמש? פנו אלינו עוד היום ותקבלו שירות מהיר ואיכותי. אנו באביאור מרכז הדוודים מתמחים בהתקנת דודי שמש ועובדים עם טכנאי דודי שמש אמינים אשר יטפלו בתקלת הדוד שלכם במקצועיות רבה. אנו נעניק לכם שירות אישי ומלא, פתרונות מהירים ויעילים ליישום, ונתקן את דוד השמש שלכם.

לפרטים נוספים צרו קשר כבר היום עם אביאור מרכז הדוודים לקבלת הצעת מחיר .נייד: 0525551801