שוהם הינה מועצה אזורית הנמצאת באזור חבל מודיעין וכמו שאר הערים והמושבים ברחבי הארץ גם היא נהנית מימים שטופי שמש ואין דרך מושלמת לנצל את האנרגיה הטבעית הזו על מנת לספק לנו מים חמים לצרכים הבסיסיים שלנו. אנו בחברת אביאור, מספקים שירותי התקנה ותיקון דודי שמש בשוהם.

התקנת דודי שמש בשוהם

כיום כמעט אין בעלי בתים שלא מחזיקים דודי שמש, שהרי מדובר בהוצאה חכמה וחסכונית – דוד שמש חוסך רבות בעלויות החשמל וזאת הודות להפיכת אנרגיה סולרית לאנרגיית חום. במידה והחלטתם להתקין דוד שמש בשוהם, חשוב להבין כי רכישת הדוד וכל מה שכולל במערכת כרוכה בהשקעה ולכן חשוב לבצע אותה אצל מתקין דוודים מורשה ומקצועי בעל ניסיון מוכח! כמו כן, יש לבדוק כי החברה שמספקת לכם את הדוד ושאר האביזרים הנלווים נושאים תקן איכות ובעלי עמידות ואחריות למספר שנים, שהרי דוד שמש הוא דבר שחשוב לתחזק לאורך כל השנה על מנת למנוע תקלות שיעלו לנו מחיר כפול.

במידה ומצאתם כי יש צורך לתקן דודי שמש בשוהם אז כל הפרמטרים שצוינו לעיל תקפים גם על תיקון דודי חשמל ! על הטכנאי לספק לכם תעודת אחריות על המוצר ועל עבודה עצמה בהתאם לתקנים הנדרשים. כאשר דוד שמש לא מחמם את המים או מקצר חשוב להזמין טכנאי דוד שמש שביצע עבורכם את ההתקנה.

התקנה ותיקון דודי שמש בשוהם – רק עם חברת אביאור!

אביאור מרכז הדוודים הינה החברה המובילה להתקנת דודי שמש בשוהם כבר מעל 20 שנה ושמה דגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר! אצלנו תוכלו ליהנות ממחירים הוגנים ומשתלמים וכן מענה מהיר ומדויק במידה ויש תקלה תוך מתן פתרון מושלם בשטח.

חברתנו מציעה מגוון שירותים ופתרונות חימום שיוכלו לחסוך לכם הוצאות מיותרות. כמו כן, אנו עובדים עם היצרנים הטובים ביותר שעומדים בכל התקנים הדרושים וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את הביטחון והפתרון המושלם!

לפרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת חייגו אלינו –1-800-350-660 נייד: 050-8774555