חברת ירדן פועלת בתחום יצור ושיווק מערכות חימום מים סולאריות וחשמליות למעלה מ-40 שנה. דודי שמש ירדן מיוצרים בארץ ונחשבים לדודים איכותיים ועמידים במיוחד העשויים מעטפת פח מגולוון שצבוע בתנור, בידוד מצוין העשוי פוליאוריטן וצנרת ייחודית העשויה מסקדיול. פנים של דודי שמש אלו מצופים באמאיל או באפוקסי.

כמו כן, כל מוצריה של חברת ירדן נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי .

התקנת דודי שמש ירדן על גג רעפים

דודי שמש ירדן – נפחים מומלצים

דוד השמש מחליף חום במערכת סולרית סגורה מתחמם בתוך הבית דרך הקולטים בגג בנפחים שונים בציפוי אמאיל או אפוקסי ובכך נחשב לשיטה הטובה, החסכונית וגם הירוקה ביותר, מכוון שהוא מאפשר חימום מים על ידי מקור טבעי, השמש. בין הסוגים השונים קיימים:

  • דוד שמש תליה או שכיבה בנפחים שונים בציפוי אמאיל או אפוקסי
  • דוד שמש שוכב או עומד בנפחים שונים בציפוי אמאיל או אפוקסי
  • קולטים לדודי שמש – צנרת נחושת או צנרת ברזל

הדודים הקטנים מגיעים בנפחים של 30, 45, דודי שמש 60 ליטר , ו80 ליטר המתאימים יותר למקומות בהם יש צורך במים חמים אך לא בהכרח למקלחת כמו במשרדים או בבתים בעלות משפחות קטנות.

הדודים הגדולים מגיעים בנפחים של 120, דוד שמש 150 ליטר , דוד שמש 200 ליטר המתאימים למשפחות מרובות ילדים או דירות שותפים.

תוכלו ליצור קשר עם חברת אביאור בכדי להתאים את נפח הדוד אל הצורך שלכם – נוכל למליץ לכם על דוד שמש ירדן שמתאים לצורך שלכם, ולכמות הנפשות בביתכם.

# טיפ – בעת רכישת דוד שמש ירדן, הקפידו לקנות מספק מורשה בלבד שמוסמך מטעם היצרן, כך שתוכלו לדעת בוודאות שכל החלקים הם מקוריים והמתקין מכיר ראוי את המערכת הסולארית שבחרתם.

מתקין מורשה דודי שמש ירדן

בכל בעיה בדוד, בעיה חשמלית, תקלה עם הצנרת, ניתוק הצינור המחבר את הדוד לבית  – פנו אל חברה מוסמכת העוסקת בהתקנה ותיקון של דודים על מנת לקבל מענה מהיר.

אביאור מרכז הדודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל העובדת רק עם טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם.

יש לכם שאלות נוספות על דודי שמש ירדן? אביאור כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור תיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד שמש ירדן? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון:

שירות מהיר בבית הלקוח

אביאור מרכז הדוודים מעניקים לכם שירות מהיר ביותר בבית הלקוח

שירות מקצועי ואמין

השירות שלנו מקצועי וניתן ע"י צוות טכנאים מסור ואדיב

מחירים הוגנים ותחרותיים

באביאור מרכז הדוודים המחירים הוגנים ותחרותיים במיוחד!

לשיחה חוזרת השאירו פרטים