דוד השמש מחליף חום במערכת סולרית סגורה מתחמם בתוך הבית דרך הקולטים בגג בנפחים שונים בציפוי אמאיל או אפוקסי ובכך נחשב לשיטה הטובה, החסכונית וגם הירוקה ביותר שעוזרת למאמץ הגלובלי, זאת משום שדוד שמש מאפשר חימום מים על ידי מקור טבעי, השמש.

מי אתה דוד שמש 60 ליטר?

נפח: 60 ליטר

מיקום ההתקנהמרפסת שירות , ארון מדרגות ,חלל תקרה

מותאם לכמות אנשים בבית: 1-2 אנשים

אנודת מגנזיום: יש

גובה:  650 מ"מ

הכנה לדיגיטל: משתנה לפי מותג הדוד

קוטר:  450 מ"מ

מעטפת חיצונית: פח מגולוון צבוע בתנור

אחריות: משתנה לפי מותג הדוד

ציפוי פנימי: אמאייל וואקום איכות

הספק גוף חימום: 2,500 וואט

חיבורים לדוד: 4 חיבורים

משקל: 32

סוג בידוד: פוליאוריטן​ ​מוקצף​ ​- לשמירה​ ​על​ ​מים​ ​חמים​ ​לאורך​ ​שנים

אחריות : משתנה לפי מותג הדוד

סוג התקנה: אנכית

תפקוד תקין של דוד שמש

להלן מספר דברים חשובים לדעת על הקפדה של התאמת גודל הדוד לתפוקת הקולט המותאם לו שכן מהווה מרכיב בסיסי וקריטי לתפקודה התקין גם של מערכת הסולארית שמגיעה מהשמש.

ראשית, בחרו את נפח הדוד הרלוונטי עבורכם לפי מספר הנפשות במשפחה, במקרה של דוד שמש 60 ליטר המתאים לזוג או יחיד והתאימו אותו לקולט על מנת שתספיק לחמם את המים על ידי אנרגיית השמש – התאמה נכונה תאפשר ניצול מקסימלי ומיטבי של השמש וחיסכון בחשמל שמעודד גם אנרגיה ירוקה.

היתרון בדוד שמש שהוא חוסך בעלויות – אתם משלמים על המים שאתם מבזבזים ועל החימום. אולם החיסרון שלא ניתן להשתמש במוצר 24/7 שכן הוא מתרוקן ויש לחכות עד שהמיכל יתמלא ויתחמם שוב. חסרון נוסף הוא בעונת החורף תאלצו למצוא פתרון אחר למים כמו דוד חשמל.

אביאור מרכז הדודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל העובדת רק עם טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם.

יש לכם שאלות נוספות על דוד שמש? אביאור כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור תיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד שמש? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.