הרבה פעמים קורה שאתם נכנסים למקלחת ואין מים חמים למרות שהדלקתם את הדוד במשך זמן רב. מסקנה, הדוד לא מחמם!. במצבים אלו יש מספר סיבות אפשריות: גוף החימום התקלקל, הדוד סתום באבנית, תקלה במערבל הטמפרטורה או נזילת מים שגורמת לקצרים. אלה ואחרים יכולים לגרום לאי נעימות ועל כן מומלץ לקרוא לבעל מקצוע מיומן ואמין שייתן מענה מידי תוך שיקול דעת ופתירת התקלה בצורה אפקטיבית ויעילה. כשדוד לא מחמם ואפילו דוד שמש לא מחמם, ניתן לתקן את התקלות בהחלפת חלפים מינימלית ועד להחלפת הדוד כולו במקרים קיצוניים.

גורמים אפשריים לתקלות בדוד שמש

כשדוד לא מחמם יש חשד כי גוף החימום מקולקל ולרוב הסיבה נובעת מהצטברות אבנית על גוף החימום המונע את חימום המים בדוד. גוף חימום הוא החלק שממיר את האנרגיה החשמלית לחום ואחראי על חימום המים. התקלה הנפוצה ביותר בדוד היא תקלה בגוף החימום. תיקון דוד שמש הוא אינו מסובך, לעיתים לא קיים צורך בפתיחת הדוד לצורך החלפת חלק כלל. למרות זאת בחלק ניכר מהפעמים כדאי לבצע החלפה של כל הפלאנג' ולא רק של גוף החימום, בנוסף יש לנקות בצורה יסודית את הדוד מאבנית שהצטברה וחלקי פלסטיק שהתפוררו ממאיץ החום. תקלה נוספת הגורמת לדוד לא לחמם הוא התרמוסטט. זו תקלה שחייבים להחליף את החלק שהרי חוסר תקינותו יכול להרוס לגמרי את הדוד ואף לגרום לפיצוץ הדוד ולנזק כספי גדול.

מתי יש לקרוא לטכנאי

כאשר אתם נתקלים בדוד שמש לא מחמם, אתם חייבים לקרוא לטכנאי שירות מיומן ומקצועי המבצע תיקון בדודי שמש מכל הסוגים וייתן מענה מהיר ויעיל ובעיקר אמין. בחברת אביאור מרכז הדוודים תוכלו ליהנות משירות תיקון של דודי שמש מכל הסוגים ומתן מענה מהיר מקצועי ואמין במחירים שווים והוגנים.

חברת אביאור מרכז הדוודים מסייעת רבות ללקוחות שונים בתקלות של דוד שלא מחמם. כחלק משירותי החברה המבוצעים על ידי טכנאים מקצועיים ומיומנים בעלי ניסיון עשיר, ניתן לבצע תיקונים הכוללים: סתימת הקולט כתוצאה מהצטברות אבנית, נזילות מים, תקלות בגוף חימום, תיקון קצר בדוד שמש, החלפת תרמוסטט תקול, ניקוי אבנית וחלודה, ניקוי דודי שמש וחשמל טיפול בקולטים ועוד.

להזמנת טכנאי פנו אלינו לאביאור מרכז הדוודים

אם נתקלתם בדוד לא מחמם התקשרו או השאירו הודעה ואביאור מרכז הדוודים בדרך אליכם:

טלפון: 1800-350-660 נייד: 050-8774555