בישראל, הדרך היעילה והחסכונית ביותר להנות מאספקת מים חמים היא התקנת דודי שמש. ישראל שטופת שמש מאפשרת לנצל את המשאב הטבעי המופלא הזה כדי ליהנות ממים חמים. הניצול היעיל ביותר של קרני השמש לטובת חימום המים מתבצע בעזרת דודי השמש המותקנים היום על רוב גגות המבנים שנבנים בארץ, כאשר איכות הדוד היא זו שמשפיעה על יעילותו. אחת החברות המובילות בישראל את ייצור הדוודים האיכותיים היא חברת טל סחר. דודי שמש טל סחר נחשבים לדוודים האיכותיים ביותר ועולים על מתחריהם במספר קטגוריות.

היתרונות של דודי שמש טל סחר

  • חומרי גלם עמידים – דודי שמש טל סחר מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים, המאפשרים לכם ליהנות מדוד שמש עמיד בפני כל פגעי מזג האוויר.
  • בידוד עבה – דודי השמש מיוצרים עם שכבת בידוד עבה יותר מדוודים אחרים המסייעת לשמור על טמפרטורת המים לאורך זמן רב יותר.
  • ציפוי מונע הצטברות אבנית וחלודה – ייצור בטכנולוגיה מתקדמת ומגיעים עם ציפוי אמאייל אשר מונע חלודה של חלקי הפנים בדוד, מונע הצטברות חיידקים ואבנית על הדפנות ומאפשר זרימה חלקה ואספקה של מים חמים נקיים ובריאים.
  • מגוון דוודים בגדלים שונים – דודי שמש טל סחר מגיעים במבחר גדלים ומאפשרים לכם להתאים את הדוד לפי מספר הנפשות המתגוררות בבית ולשלם רק על הצריכה האמתית של המים ללא בזבוז מיותר.
  • אחריות ושירות מלאים – כחברה בעלת ניסיון ומוניטים בתחום הדוודים, מעניקה החברה אחריות מלאה לכל מוצריה לרבות דודי שמש טל סחר. במקביל ובכל מקרה של תקלה, בעיה או ייעוץ, ניתן לקבל שירות מקצועי ואמין על ידי צוות הטכנאים המיומן של החברה.

אביאור דוודים – מתקין מורשה של טל סחר

על מנת להתקין דודי שמש טל סחר בביתכם, עליכם לבחור בחברה מורשית ומוסמכת להתקנת ע"י היצרן. חברת אביאור מרכז הדוודים המתמחה בהתקנה וטיפול בדוודים ומערכות סולאריות מכל סוג, הינה החברה המורשית מטעם טל סחר להתקנת הדוודים הללו.

לפרטים ולהזמנת טכנאי צרו קשר

אביאור מרכז הדוודים, הינה חברה ויקה ומנוסה הפועלת במרכז הארץ ומעניקה שירותי תיקונים של דודי שמש וחשמל של כל החברות הייצרניות מהמובילות בארץ ובעולם. לחברה צוות עובדים מיומן ומנוסה שישמח לשרת אתכם בכל ייעוץ, התאמה אישית ותקיון בכל סוגי הדוודים והמערכות הסולאריות הקיימות בישראל, לרבות התקנה/החלפה של דוודים מסוג דודי שמש טל סחר ואחרים במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים. היכנסו לאתר החברה, התרשמו ממגוון המוצרים והשירות וצרו קשר.