הגעתם להחלטה שהגיעה הזמן לשפר את ביצועי דוד השמש שלכם? אך עולה בכם המון שאלות באיזה סוג דוד שמש לבחור? איזה מתאים לסוג הבית שלכם? – מבלי להסתבך יותר מידי, המשיכו לקרוא.

הכל אודות דוד שמש שוכב או עומד

מה כדאי : דוד שמש שוכב או עומד? פעמים רבות אנו קונים בית או משכירים דירה בעלת דוד שמש אשר מותקן באופן אוטומטי. לא תמיד הדבר מפריע לנו, נהפוך הוא – הרבה פעמים זוהי ברכה שאיננו צריכים להתעסק עם הדוד עצמו. אולם, לא תמיד אנו מודעים לבזבוז החשמל שאנו יוצרים מבלי להבין את הגורמים האמיתיים לו.

דוד שמש שוכב הוא דוד שמש אשר מותקן בשכיבה אינו מאפשר התקנה של מאיץ חום, דבר אשר מוריד מהשימושיות שלו, מצריך יותר חשמל וגורם למים להתחמם בצורה איטית הרבה יותר. הרעיון הכללי של דוד השמש הוא הפרדה של שני גופי המים – חמים מול קרים. כמו כן, דוד שמש שוכב בנוי מגוף מים אחד בלבד, אשר מבטל את ההפרדה הזו, ולכן מוריד מיעילותו.

בנוסף, הוא אינו נחשב כה פופולארי ומשמש כפתרון איחסוני ומייקר את המחיר שלו בשל ייצור דל וניתן לומר לעיתים בייצור בהתאמה אישית. מבחינת תפקוד הם עושים את העבודה בצורה שווה, אך מבחינת תפעול ותיקון תקלות כמו החלפת גוף חימום, פלאנג' ועוד.

בשונה מהדוד השוכב, בנוי דוד השמש העומד משני גופים, דבר אשר הופך אותו ליעיל יותר וגם חסכוני יותר. המים החמים אשר נוצרים בתוך הדוד מחזיקים זמן רב יותר ומהירות החימום תהיה מהירה ויעילה הרבה יותר.

למרות כל זאת, חשוב להבין שלא תמיד ניתן להתקין דוד שמש עומד ויש לקחת בחשבון את מבנה הבית, הגג והמבנה הארכיטקטוני אשר לא תמיד מאפשר את העמדת הדוד בצורה תקינה ויעילה.

עכשיו כשאתם מבינים – כל מה שנשאר לכם הוא לבחור את סוג דוד השמש שלכם.

יש לכם שאלות נוספות על דודי שמש? אביאור כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור תיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד שמש? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.