דוד שמש הינו גוף חימום המהווה מערכת חסכונית, יעילה ואיכותית המיועדת לחימום מים לשימוש ביתי, תעשייתי ושימושים אחרים. דודי שמש אשר משתמשים באנרגיית השמש חוסכים לנו לא מעט כסף בהוצאות חימום המים לאורך עונות השנה.

איך מזהים דוד שמש איכותי?

בשלב החיפוש אחר דוד שמש איכותי , עליכם לשאול את עצמכם איזה דוד נחוץ לכם, מכיוון שקיימים סוגים שונים:
– דוד שמש סולארי שהינו המוכר והנמכר ביותר, פועל בעזרת אנרגיית השמש ונמצא כמעט בכל בית.
– דוד שמש חשמלי פועל באמצעות חשמל, זמין בנפחים קטנים ומתאים ליחידות דיור ומשרדים.
– דוד על גז – פועל על ידי חימום באמצעות גז המאפשר לנו לקבל את המים החמים בכל רגע נתון.  — דוד מחליף חום – מחמם את המים בצורה מהירה באמצעות ספירלה הנמצאת בתוך הדוד שגורמת לסירקולציה מהירה של המים בתוכו.

בהמשך, בדקו את נפחו של הדוד. קיימים דגמים פופולאריים המציעים דודים בנפח של 120, 150, ו 200 ליטרים, שמחירם סטנדרטי ואין הבדל משמעותי במחיריהם בחברות השונות.
דודים קטנים יותר מוצעים בנפח של 80, 60, 30 ליטרים, ומחיריהם אינם גבוהים משמעותית מהדודים הפופולאריים.
לעומת זאת,  דודים בנפח של 30 או 60 ליטרים יכולים לעתים לעלות יותר מדוד בנפח גדול.
הדודים הגדולים ביותר מוצעים בנפחים של 250 – 300 ליטרים.  הם מיוצרים בייצור מיוחד ומתאימים למשפחות גדולות יחסית ומקומות גדולים, כמו חדר כושר. עלותם הינה הגבוהה ביותר.

כלומר, בהקשר לבדיקת המחירים של דודים, נסכם כי מחירי הדודים נקבעים על פי הסוגים, הגדלים והיצרנים השונים, כאשר יש להתעדכן מול חברות הייצור שמהן אתם שוקלים לרכוש דוד איכותי.

רכישה והתקנת דודי שמש עם אביאור דודי שמש

בכל בעיה שהיא הקשורה לדוד, בין אם מדובר בדוד שמש או דוד חשמל, תקלות צנרת ועוד מומלץ לפנות לחברה מוסמכת העוסקת בהתקנה ותיקון של דודים על מנת לקבל מענה מהיר, אמין והוגן.

אביאור מרכז הדודים הינה החברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל, העובדת רק באמצעות טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם בצורה הכי טובה.

מעוניינים במידע נוסף, ייעוץ, רכישה או התקנתם של דודים? אביאור מרכז הדודים כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון  1-800-567-890 ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר עבור תיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.