התאמת נפח הדוד חשובה מאוד בעת החלפת דוד חדש. מאחר שישנם כמה סוגי נפחים של דודי שמש יש להתאים אותם לצריכת המים של בני המשפחה ולמספר הנפשות המתגוררות בבית.

אילו נפחים של דודי שמש קיימים?

קיימים 4 סוגים של נפחים עיקריים של דודי שמש. נפח הדוד הוא בהתאם למספר הנפשות במשפחה וצריכת המים שלהם. סוגי הנפחים כוללים:

דוד בנפח 80 ליטר – נפח דוד זה מתאים לאדם אחד עד שתיים.

דוד בנפח 120 ליטר – נפח דוד זה מתאים לשתיים עד שלוש נפשות.

דוד בנפח 150 ליטר – נפח דוד זה מתאים לארבע עד חמישה אנשים.

דוד בנפח 200 ליטר– נפח דוד זה מתאים לחמישה נפשות ומעלה.

התאמת גודל הדוד תסייע לכם לחסוך בהוצאות החשמל

אילו גורמים משפיעים על התאמת נפח דוד השמש לבית?

מעבר לגודל הדוד ישנם גורמים שונים המשפיעים על נפח דוד השמש לבית. צריכת גבוהה של אמבטיות קצף אצל בני הבית, מבנה המגורים האם זה בית פרטי או דירה בבניין, האם הדוד נמצא על גג או במפרסת שירות, סוג המערכת סולארית קלאסית או סולארית למניעת אבנית ותנאי השטח בין אם זה אזורי קרה אזור עם בעיות אבנית, כיוון הבית ואפשרויות התקנת קולטי השמש וכמובן האם מדובר על גג רעפים או גג שטוח שגם להם חלק בהשפעת התאמת נפח הדוד לבית.

חשיבות התאמת נפח הדוד לבית

באמצעות התאמה נכונה של נפח הדוד למספר הנפשות בבית, ניתן ליהנות מצריכת מים בהתאם לצרכי המשפחה. כך שאם אתם משפחה של 6 נפשות ומעלה דוד בנפח של 200 ליטר יספיק לכם. ואם אתם אדם יחיד שגר לבד בדירת רווקים, דוד בנפח של 80 ליטר יתאים לכם ולצרכים האישיים שלכם. את התאמת נפח הדוד תוכלו לעשות בעזרת איש מקצוע שישמח לעזור לכם בעת רכישת דוד השמש לבית. באמצעות התאמה מושלמת תוכלו ליהנות לאורך זמן מהדוד השמש שלכם.

מעוניינים לקבל הצעת להתאמת נפח דוד שמש, התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.