האם יש לכם נזילה בדוד השמש שאתם רוצים לטפל בה? האם אתם רוצים להחליף את קלט השמש כדי שחום השמש ייקלט והמים יתחממו? ואם אתם רוצים לבצע תיקון או להחליף את המים בדוד השמש, תהיו צריכים לרוקן את דוד השמש ממים.

איך דוד השמש עובד?

 

אם רוצים לבצע תיקון מסוים בדוד השמש מסיבה כזו או אחרת, חשוב לרוקן את הדוד מכל המים הנמצאים בו. מטרת דוד השמש היא שקולטי השמש יחממו את המים הנמצאים בצינורות, על ידי קליטת החום מקרני השמש. תפקיד הצינורות, להעביר  את המים המחוממים אל מיכל המים ומשם אל הברזים בבתים. מיכל המים הוא הרכיב המרכזי בדוד השמש ומכיל בין 60-200 ליטרים של מים.

מדוע חשוב לבצע ריקון דוד שמש ממים?

 

חשוב לבצע ריקון דוד שמש ממים על מנת להצליח לבצע טיפולים בדוד השמש כמו ניקוי אבנית, החלפת צינורות, החלפת גוף חימום וכן הלאה. חשוב לרוקן את כל המים ממיכל המים, בכדי לשמור על הבטיחות בעת תיקון דוד השמש וכדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

השלבים לריקון דוד השמש

 

  1. הניחו כלי אליו יזרמו כל המים היוצאים ממיכל המים כדי למנוע הצפה.
  2. נתקו את דוד השמש מהצנרת הקיימת ונקזו את המים החוצה.
  3. פתחו את השסתום הנועד לאטום ולמנוע זרימת מים החוצה כדי שהמים יצאו החוצה.
  4. ודאו כי כל המים יצאו, על מנת להתחיל לטפל בבעיה.
  5. בסוף הטיפול, החזירו את השסתום למקומו וחברו את המיכל אל הצנרת.

אם יש לכם בעיה כזו או אחרת במיכל, ואם אתם סתם חובבי ניקיון שחושבים שהגיע הזמן לנקות את כל האבנית שהצטברה בו, ריקון דוד שמש היא עבודה לטכנאי מוסמך!

אנחנו באביאור מרכז דוודים נשמח לעזור לכם ולשלוח לכם טכנאי מקצועי ואמין, שיעניק לכם שירות מסור ואדיב ויתן לכם מענה מהיר. הטכנאי ירוקן את דוד השמש, ובמידה שצריך יתקן את דוד השמש בהתאם לבעיה. התקשרו עוד היום ותיהנו משירות איכותי.

לפרטים נוספים צרו קשר כבר היום עם אביאור מרכז הדוודים לצורך קבלת הצעת מחיר. 1-800-350-660 נייד: 050-877455