דוד השמש הוא המצאה שאנחנו לא יודעים איך אפשר היה לחיות בלעדיו. דוד השמש חוסך לנו הרבה מאוד חשמל כאשר הודות לו יש לנו מים חמים בדוד בימים אשר בהם יש מספיק שמש. אך דוד השמש צפוי גם לתקלות שונות ולא תמיד הוא משרת אותנו בצורה נאמנה ונכונה.

ישנן תקלות שונות המוכרות מאוד בדודי השמש וחשוב להכיר אותם על מנת שבמקרה הצורך נדע מה לעשות ואל מי לפנות.

מהם הסימנים לכך שיש תקלה בדוד השמש?

אז יש סימנים מקדימים לכך שישנה תקלה בדוד השמש.

  • החשמל קופץ – יש מקרים אשר בהם כל לחיצה על מתג הבוילר יגרום לחשמל בכל הבית לקפוץ. במצב כזה הסיבה לכך היא שינה בעיה למעלה על הגג שם נמצא דוד השמש.
  • המים לא מתחממים – ישנה תקלה נפוצה בדודי השמש והיא כאשר המים פשוט לא מתחממים. אתם מפעילים את הבוילר זמן רב לפני המקלחת אך ברגע שאתם נכנסים למקלחת אתם מוצאים את עצמכם מול זרם של מים קרים שלא מתחילים בכלל להתחמם. זה יוכל קרות בגלל גוף חימום שכבר לא עובד או שהוא מלא באבנית ועל כן הוא לא מצליח לחמם את המים.
  • חשבון החשמל גבוה – המצב הזה אשר בו גוף החימום מצופה בשכבות של אבנית, הוא מצב שמשפיע על כך שהמים לא יתחממו. מה שיגרום לכך שחשבון החשמל יהיה גבוה מאוד בגלל שהדוד יתחמם מאוד לאט.
  • חשבון המים גבוה – יש מקרים אשר בהם ישנה נזילה מהדוד מה שישפיע על עלייה תלולה בחשבון המים וכך גם המים לא יגיעו אל בית הלקוח כשהם חמים וטובים למקלחת.

מי יתקן עבורכם את דוד השמש?

אז אם ישנה תקלה אחת מתוך כלל התקלות שהזכרנו, חשוב שתפנו אל איש מקצוע מומחה המכיר היטב את כל התחום הזה של דודי השמש. רק איש מקצוע שמכיר את העבודה הוא יהיה זה שיצליח לבצע את העבודה בצורה הכי טובה והכי אמינה.

חשוב לברר היטב לפני שבוחרים את אשי המקצוע לצורך ביצוע התיקון. זאת בגלל שיש הרבה מאוד שרלטנים בתחום הזה ולא פעם קורה ואנשים משלמים סתם עלויות מיותרות על שירותים מיותרים רק בגלל שהעבודה נעשתה על ידי חובבן שרצה להרוויח כמה שיותר על עבודה שהוא כלל לא יודע איך לבצע אותה בצורה הנכונה.

יש להתייחס גם למחיר של טכנאי הדוד כי הוא עשוי להשתנות בין אשי מקצוע אחד למשנהו.

יש מצבים אשר בהם טכנאי או כל איש מקצוע אחר יזדקק לשירות של יהלומי ניסור בטון לצורך ניסור בטון. חשוב לשים לב ולפנות אך ורק אל איש מקצוע שיש לו ניסיון בביצוע עבודות כאלה. רק כך העבודה אכן תהיה הכי מושלמת.