בעוד שישנן תקלות נפוצות בדודי שמש, ישנן גם תקלות פחות אופייניות ויותר נדירות. אם הדוד נוזל למשל, זו תקלה אמנם מאוד מעצבנת, אבל היא די נפוצה. ואם יש סתימה בצנרת של דוד, זה גם מעצבן אבל יחד עם זאת נפוץ. בין אם אתם צריכים טכנאי דודי שמש למטרה זו או אחרת, השורות הבאות עבורכם.

טכנאי דודי שמש יכולים להיקרא לתיקונים מסוגים שונים, כאשר ברוב הפעמים יהיה מדובר בתקלות יחסית פשוטות לתיקון. אבל יחד עם המקרים הפשוטים לתיקון, לעיתים דודי השמש מתקלקלים באופן כזה שיצריך ממכם החלפה של חלקים משמעותיים בו. בפעמים אחרות, אולי יהיה אפילו צורך להחליף את כל דוד השמש. הנה כל מה שרציתם לדעת בנושא של תיקון תקלות נפוצות בדודי שמש, מחירים ומה שבין לבין.

כמה עולה לתקן דוד שמש?

צריכים תיקון דודי שמש ע"י איש מקצוע? רגע לפני ששואלים כמה עולה לתקן דוד שמש, חשוב לאבחן קודם את התקלה. אם למשל אתם צריכים התקנת פלאנג' בדוד שמש, העלות הממוצעת תהיה כ-750 ₪. במקרים בהם צריך התקנת גוף חימום, המחיר הממוצע יהיה כ-450 – 550 ₪. במקרים בהם אין גישה להתקנים השונים, תיתכן תוספת של כ-20% על עלות התיקון הכוללת.

מעבר לתקלות כמו פלאנג' מקולקל וגוף חימום, תקלה נפוצה נוספת היא התקלה של תרמוסטט. התרמוסטט יכול להתקלקל, מה שיצריך החלפת תרמוסטט בעלות של כ-300 ₪ – 400 ₪, בממוצע. אם אתם צריכים התקנת מפסק טיימר, גם זו תקלה נפוצה יחסית שתצריך חשמלאי דודים. העלות על החלפת טיימר היא כ-350 ₪ – 450 ₪, בממוצע.

תיקון דודי שמש עי טכנאי דודים

אם עוסקים בתקלות נפוצות של דודי שמש, כדאי לציין גם תקלה כמו צינור סתום בין הדוד לקולט. במקרים בהם יש צורך להחליף צינור זה, העלות הממוצעת תהיה בערך 350 – 450 ₪. זוהי אמנם תקלה פחות נפוצה, אבל גם זה עשוי לקרות.

תקלה נוספת שאולי אינה נפוצה אבל עדיין מתרחשת היא, התקלה של שסתום אל חזור תקול. החלפת שסתום אל חזור תעלה לכם בין 300 ₪ ל-400 ₪, בממוצע. אם אתם צריכים התקנת שסתום פורק לחץ בדוד שמש (שסתום ביטחון), זה יעלה לכם בין 300 ₪ ל-400 ₪ בד"כ.

השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש

בין אם אתם צריכים תיקון דוד שמש או חשמלי, יהיה חשוב לקבל את השירות הכי מדויק ואטרקטיבי במחיר. ובכך עוזר לנו האינטרנט, ככה שאל תשכחו לערוך מחקר שוק. מחקר השוק שלכם יכול לכלול פעולות כמו השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש, בירור המלצות על טכנאי דודים, קבלת הצעות מחיר אונליין ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לחסוך כסף, אנחנו בעד.