מתכננים להחליף את קולטי השמש לכם בזמן הקרוב? לא יודעים לאיזה קולט להחליף ואיזה ואפקטיבי יותר? באמצעות המאמר הבא תוכלו לבחור את קולטים המתאימים בהתאם למספר הנפשות בבית ובהתאם לצרכים שלכם.

מהם קולטי שמש מברזל?

קולטי שמש מברזל הם קולטים העשויים מברזל, הם כוללים צינורות העשויים מפלדה אשר עמידים בפני קרה. קולטים אלה עמידים ויעילים עד מאוד בפני הקור ושומרים על פעילות תקינה לאורך זמן. קולטי שמש מברזל מתאימים יותר לדודים גדולים מאשר דודים קטנים.

מה היתרונות של קולטי שמש מברזל?

לקולטי השמש מברזל ישנה עמידות גבוהה בפני קור קיצוני כך שאם יש מזג אוויר קיצוני דבר זה הופך אותם למשתלמים ביותר בעיקר שמדובר על תקופת החורף הקרירה. מעבר לכך הם זולים יותר, ניתן לנצל איתם את אנרגיית החום לחימום מים באופן שוטף ולקבל מים חמימים לאורך כל השנה ולחסוך בעלויות החשמל. הקולטים עמידים לאורך זמן ומתאימים לדודי שמש קטנים.

תמונה של דוד שמש אחרי בדיקה שמגיע חשמל לדוד

מהם קולטי שמש מנחושת?

קולטי שמש מנחושת הם קולטים חזקים ועמידים אך דורשים ניקוי ואחזקה נכונה על מנת שימשיכו לתפקד בצורה יעילה, אחרת האפקטיביות שלהם יורדת. קולטי שמש מנחושת מתאימים לאזורים חמים כמו שמתקיימים במדינתו.

מה היתרונות של קולטי שמש מנחושת?

לקולטי השמש מנחושת עמידות גבוהה ללחות וחום מה שעושה אותם מתאימים למדינה החמה שלנו, מעבר לכך הם לא מקבלים חלודה או קוריזה, הולכת החום שלה יעילה מאשר קולטי הנחושת וצינורות הנחושת שלהם דקים מאוד.

איזה קולטי שמש עדיפים יותר מברזל או מנחושת?

הדילמה שעומדת בפני בחירת קולטי שמש היא איזה קולטים עדיפים, קולטי שמש מברזל או קולטי שמש מנחושת?  קולטי השמש מנחושת ידועים ביכולתם הגבוהה להמיר את אנרגיית השמש למים חמימים באופן סדיר. הקולטים מתאימים לאזורים חמים ולחים הם עמידים הודות לצינורות הנחושת שמונעים חלודה וקורוזיה. מאחר שאנו גברים באזור חמים קולטי נחושת עדיפים יותר על פני קולטי שמש מברזל.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לקולטי שמש מנחושת או קולטי שמש מברזל? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.