ישראל היא אימפריית דודי השמש בעולם. מאז המצאתו של דוד השמש בישראל, מעטים הבתים בארץ שאין להם את ההמצאה המהפכנית הזאת בבית. מיכלי דוד השמש עשויים בדרך כלל ממתכות כמו נירוסטה או ברזל שבמהלך השנים מתחילות לקבל חלודה.

 

על מנת שהמים שאנחנו שותים ומתרחצים איתם לא יגיעו עם חלודה גם כן, הותאמו לדוד השמש ציפוי פנימי שאמור לבודד בין המים שנמצאים במיכל הדוד לבין המתכת שממנה עשוי המיכל. ציפוי אמייל או בטון לדוד שמש הם הציפויים הכי נפוצים לבידוד המיכל. מה היתרונות של כל ציפוי? מה עדיף – ציפוי אמייל או ציפוי בטון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתקינים דוד שמש חדש בבית שלכם.

מהם היתרונות? 

ציפוי אמייל – אמייל הוא חומר סינתטי שמייצרים מזכוכית שכותשים לאבקה, מתיכים אותה ואופים אותה בטמפרטורה של לפחות 800 מעלות צלזיוס. ברגע שהאימייל מתקרר, הוא הופך להיות חומר עמיד במיוחד שיכול לעמוד בפני טמפרטורות של חום וקור קיצוניות, שחיקה וכן הלאה. ציפוי האמייל יכול להיות מורכב איך שהוא כחומר בידוד למיכל דוד השמש או באמצעות וואקום להדביק אותו למיכל. היתרונות של האימייל הם:

  • לא נשחק לאורך זמן כתוצאה מהתמודדות עם חום קיצוני במיכל.
  • לא סובל מתהליך של קורוזיה במיכל.
  • חומר בידוד מעולה שלא נותן למתכות שמרכיבות את המיכל להיכנס למים שבמיכל ולזהם את המים.

ציפוי בטון – חומר שמשמש בדרך כלל לבנייה שמורכב מכמה רכיבים כמו מים, חול, צמנט ועוד. מרטיבים את התערובת ומערבלים אותה לכדי תערובת אחידה. כאשר הבטון מתקשה, הוא נחשב לאחד מהחומרים החזקים בטבע ומשמש כחומר בידוד טוב. היתרונות של הבטון הם:

  • משמש כחומר בידוד מצוין ששומר על עמידותו ולא נסדק לאורך זמן.
  • יכול להחזיק מעמד שנים במיכל.
  • הבטון נחשב לחומר יחסית גמיש כשהוא רטוב והוא יכול להידבק מעולה למתכת של מיכל דוד השמש.

איזה ציפוי עדיף לדוד השמש שלכם?

הגענו לשאלה שהתחלנו איתה – ציפוי אמייל או בטון לדוד שמש? מרבית חברות ההתקנה ותיקון דודי שמש בישראל מעדיפים לעבוד עם ציפוי אמייל כאשר הם מגיעים לבית הלקוח להרכיב דוד שמש חדש.  ציפוי האמייל נחשב לאיכותי יותר מאשר ציפוי הבטון, מסוגל לשמור יותר על המים החמים במיכל דוד השמש ונחשב לציפוי הבריא יותר מבין השניים.

אביאור מרכז הדוודים – הבחירה הנכונה בהתקנת דוד השמש שלכם!

אביאור דוודים מתקינים עבורכם את דודי השמש האיכותיים ביותר בתחום ובעלי ניסיון רב בהתקנת מאות ציפויי אימייל לדודי שמש. חשוב לנו לספק לכם שירות מיומן ומקצועי עם פוליסת ביטוח על כל טיפול והתקנה שאנחנו מבצעים עבורכם.

 

רוצים לקבל הצעת מחיר על ציפוי לדוד שמש? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.