לא כל תקלה שקורת בדוד השמש מחייבת החלפת דוד שמש. ישנן תקלות אשר ניתן לפתור אותן מבלי להחליף את דוד השמש, אך ישנם תקלות אשר מחייבות החלפת דוד שמש לחדש. לכן בטרם החלפת דוד השמש חשוב להזמין טכנאי דוד על מנת שיאתר את הבעיה שיש לכם בדוד ובהתאם לכך יטפל בה.

באילו מקרים יש צורך בביקור טכנאי?

ישנן תקלות בהן נקרא לטכנאי דודי שמש מנוסה על מנת שיטפל בבעיות ויתקן אותם. בעיות אלה כוללות:

קצר בחימום – בעיות של קצר בעת הדלקת הדוד דורשים תיקון של טכנאי דודים. ברוב המקרים מדובר על הצטברות אבנית בדוד אותה ניתן להחליף במסנן חדש, או לנקות אותה באופן יסודי.

נזילת מים – נזילת מים עקב אטימה לקויה של מתקן המערכת החשמלית, מצריכה ביקור של טכנאי דודים.

באילו מקרים יש צורך בהחלפת דוד שמש?

החלפת דוד שמש מתבצעת במקרים הבאים: כאשר ישנה נזילה בחור, סדק בדוד או שהדוד התפוצץ הדרך היחידה לטפל בכך היא באמצעות החלפת דוד השמש בדוד חדש. את ההתקנה עושה איש מקצוע מנוסה מטעם החברה. כמו כן אם יש לכם דוד שמש ישן מאוד רצוי אף להחליף אותו, גם אם ניתן להחליף אותו כי בסופו של דבר תצטרכו לתקן אותו הרבה פעמים עד שהוא לא יעבוד, לכן עדיף להחליפו לחדש.

התאמת נפח דוד השמש לבית

בעת החלפת דוד השמש חשוב להתאים את נפח דוד השמש לצריכת המים של בני הבית. דוד שמש בנפח 80 ליטר מתאים לעד שני נפשות ואילו דוד שמש בנפח 120 ליטר מתאים לעד 4 נפשות, ואם אתם משפחה גדולה המונה עד 6 נפשות יתאים לכם דוד שמש 150 ליטר. כמו כן, תוכלו למצוא דוד שמש 200 ליטר ל-6 נפשות ומעלה. את התאמת נפח הדוד תוכלו לעשות באמצעות איש המקצוע שאתם מזמינים ממנו את הדוד. כמו כן, אם אתם חובבי אמבטיות תצטרכו לקחת זאת בחשבון בעת התאמת דוד שמש.

מעוניינים לקבל הצעת להחלפת דוד שמש, התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.