בעת רכישה או התקנת דוד שמש חשוב שתדעו עובדות חשובות הקשורות לנושאי דודים, בכל הנוגע למחירים ומה משפיע על המחיר של דוד שמש, זאת לאחר בחירת דוד שמש מתאים לצרכי השימוש מבחינת גודלו ומשקלו של הדוד.

קשת המחירים של דודי השמש

אנשים רבים קונים דודי שמש למטרות פרטיות ומסחריות, מתוך כוונה להשתמש בו כמה עשרות שנים לפחות, לכן חשוב לבחור דוד שמש במחיר טוב, אך גם להקפיד שיהיה אמין ולבדוק את סוג החומר ממנו עשוי הדוד ואת איכותם הכוללת של חלקיו הפנימיים, אשר מהווים חלק בלתי נפרד מעסקת החבילה. כמו כן, עליכם לבצע סקר שוק להשוואת המחירים של דודי השמש. ניתן להיעזר במחירון קבוע של דוד שמש ייעודי, הנגזר מסקר שוק מקיף של דוודים באמצעות בעלי מקצוע מומלצים. המחירים העכשוויים נעים בטווח שבין כ- 1,000 ₪ ועד למחיר מקסימלי של כ 3,000 ₪, כתלות במרכיבי הדוודים השונים.

מה משפיע על המחיר של דוד שמש

קריטריונים כמו נפח, מיקום ההתקנה, סוג המערכת, דרישות ספציפיות בעת ההתקנה, היצרן ועוד משפיעים על מחירי דוד השמש. מחירי דוד השמש מושפעים מאיכות מערכת הדוד ומרכיביה, משמע מחלקי הדוד. כך, שמבחינת נפח הדוד, יש להתייחס לכמות המים שהוא מסוגל להכיל הנעה בין 80 ל  150 ליטרים, למיקום ההתקנה שלו – האם מדובר בגג רעפים או אחר, לסוג המערכת של הדוד, ולבסוף,  לשאלה אם מדובר בקולט בגודל קטן, בינוני או גדול.
כמו כן, קיימות דרישות ספציפיות ומיוחדות להתקנת הדודים והמערכות עצמן, אשר מחייבות פירוק ופינוי של דוד או מערכות ישנות במידה שקיימות, הוראות אלו משתנות בהתאם ליצרן של דוד השמש.

רכישה והתקנת דודי שמש עם אביאור דודי שמש

בכל בעיה בדוד, לרבות בעיה חשמלית, תקלה בצנרת, ניתוק הצינור המחבר את הדוד אל הבית  – פנו אל חברה מוסמכת העוסקת בהתקנה ותיקון של דודים על מנת לקבל מענה מהיר ומקצועי.

אביאור מרכז הדודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל, העובדת רק באמצעות טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם.

 

מעוניינים במידע נוסף, ייעוץ, רכישה או התקנתם של דודים? אביאור מרכז הדודים כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון  1-800-567-890 ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר לתיקון דוד שמש או תיקון דוד חשמל.