מתכוננים לרכוש דוד שמש חדש? רגע לפני הקנייה חדשה כדאי לשים לב לכמה דברים חשובים. אז למה כדאי לשים לב בטרם קניית דוד שמש חדש? בהמשך נציין מספר טיפים לרכישת דוד שמש באופן חכם.

השיקולים שכדאי לקחת בחשבון ברכישת דודי שמש:

גודל הדוד– לגודל הדוד השפעה על מחיר הדוד. דוד גדול בנפח של  150 ליטר ומעלה יהיה יקר יותר מאשר דוד בנפח 80 ליטר. את גודל הדוד יש להתאים למספר הנפשות ולצרכי המשפחה. כך שאם גרים בבית 1-2 אנשים דוד בנפח 80 ליטר יספיק להם, אך אם מדובר במשפחה המונה 6 נפשות ומעלה דוד בנפח של 200 ליטר יספיק. כמו כן, חשוב שתדעו שאם יש בביתכם אמבטיה תצטרכו דוד בנפח של 150 ליטר.

קולטי שמש– דודי השמש מגיע עם קולטי שמש שבאמצעותם ניתן להפוך את אנרגיית השמש לחום. על הקולטים להיות איכותיים ומותאמים לנפח הדוד, על מנת שהקולט יעבוד בצורה יעילה ותפוקתו תהיה גבוהה.

יצרן הדוד– ליצרן הדוד חשיבות גדולה. על יצרן הדוד להיות מוכר ולהחזיק בתו תקן של מכון התקנים אשר מוכיח כי הדוד מכיל ציפוי אמייל פנימי ומערכת החימום מונעת אבנית ועוד. תו התקן הוא הוכחה שהמוצר שקניתם נבדק בצורה יסודית ומעמיקה בטרם שווק לחנויות והוא אכן מקורי ולא מזויף.

זיהוי דודי שמש על הגג

בידוד תרמידודי שמש חייבים לכלול בידוד תרמי באיכות גבוהה מחומר פוליאוריתן מוקצף וזאת בנוסף לציפוי האמייל. ניתן אף לכלול בידוד תרמי על צנרת המים אך לא חובה וזאת כדי למנוע את בריחת חום המים.

דודי שמש – כדאי לחשוב גם על:

צנרת מתאימה– באזורים מסויימים מומלץ להשתמש בחורף בצנרת פלדה שהיא עמידה בפני אבנית וקיפאון. באמצעות צנרת מתאימה ניתן למנוע אבנית הודות להתקנת מסנן למניעת אבנית, באמצעות מסנן זה ניתן לסנן את כניסת המים לדוד.

התקנת ברז תרמי– כל דוד שמש חייב ברז תרמי על מנת למנוע מהמים החמים לעבור אל הצנרת עצמה בטמפרטורות מסוימות.

מנגנון חימום חשמלי– יש לוודא שמערכת החימום החשמלי היא מערכת איכותית ומומלצת. על מנת שנוכל להשתמש בה ביעילות בימי החורף הקרים וכן על מנת שהמים יתחממו מהר גם בימי הקיץ.

אחריות על דוד השמש– יש לוודא שיש על דוד השמש אחריות ארוכה של עד 10 שנים.

לקבלת הצעת מחיר להזמנת דוד שמש התקשרו לאביאור מרכז הדוודים בטלפון 1-800-567-890, 050-8774555

.