ישראל ידוע בסטארט אפים רבים, המצאות ופטנטים שהמוח הישראלי שלנו ממציא. בנוגע המצאת דודי השמש יש הרואים בו המצאה ישראלית ויש כאלו שפחות יסכימו לאמירה הזו. אז, דוד שמש המצאה ישראלית או לא?

קצת על דודי השמש

דוד שמש הינה מערכת להמרת האנרגיה הסולרית המגיעה מהשמש דבר שמתבטא בחום, עלייה בטמפרטורת המים על מנת לחמם את המים. שני חלקיה העיקרים הינם מערכת מיכל מים שהוא הדוד שאוגר את המים והחלק השני קולטי השמש שהתפקיד שלהם להמיר את האנרגיה הסולארית לחום.

דוד שמש המצאה הישראלית

דוד שמש נחשב למוצר פופולרי ונצרך בבתים בישראל. הוא בעיקר חוסך כסף רב על חימום של מים ויש שיאמרו כי הוא אחד מההמצאות הישראליות הבולטות יותר בתחום הסולארי הודות לתהליך ניצול קרני השמש ויצירת אנרגיה. קיימות דעות שונות בנוגע לדוד שמש, האחת מהן היא על האחראי על ההמצאה, חוקר ישראלי העונה לשם פרופסור צבי תבור מאוניברסיטה העברית הנמצאת בירושלים כאשר התעניין בחקר על ניצול מקורות אנרגיה טבעיים הקיימים בארץ לשימושיים הכרחיים, בייחוד באנרגיה הסולארית. השנייה, ההמצאה של הדוד הסולארי הייתה בארה"ב בשנת 1981 או הדוד הראשון בלי קולט הומצא ב- 1947 עשרים שנה לאחר המצאת הדוד על ידי המהנדס הישראלי – לוי ישר כאשר נולד לו תינוק ואישתו השתמשה בחבית, מילאה אותה במים והניחה בחצר ושהצטברו מים חמים שטפה את התינוק וכאן נולד הפטנט. הוא נשלח על ידי ראש הממשלה דוד בן גוריון לאחר ארבע שנים ללמוד את נושאי דוד השמש בארה"ב וב1957 הוקמה חברת דודי השמש הראשונה בישראל. כיום , דוד השמש הנפוץ ביותר הינו פיתוח של ד"ר צבי תבור מחלוצי השימוש באנרגיה הסולארית בישראל. לבחירתכם,  האם לחשוב שדוד שמש המצאה ישראלית או לא.

רכישה והתקנה של דודי שמש איכותיים עם אביאור דודי שמש

אביאור מרכז דודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל. אצלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של דודי שמש שונים בעלי נפחים שונים לצד שירותים נוספים כמו: תיקון דודי שמש, תיקון דודי חשמל, החלפת גוף חימום בדוד, קולטי שמש ואף למצוא באתרנו גם מידע מקצועי שיסיע לכם בכל בעיה או תקלה. אנו עובדים עם טכנאי דוד שמש וחשמל אמינים ומקצועיים שמבצעים את הבדיקות בצורה יסודית. אביאור דודי שמש כאן בשבילכם לכל בעיה ותקלה או רכישה והתקנה של דודי שמש או דודי חשמל.

מעוניינים לרכוש דוד שמש איכותי? לייעוץ ופרטים נוספים
התקשרו 050-8774555
  ונשמח לתת לכם פתרון מהיר.