דוד שמש הינו פתרון אולטימטיבי לחיסכון בהוצאות החשמל ולשמור על איכות הסביבה. התקנה של דוד שמש נפוצה בכל בית בישראל. השאלה הראשונה שתעלה לכם תגישו לבחור דוד שמש – דוד שמש בשכיבה או בעמידה?

ממה מורכב דוד שמש?

דוד שמש הינה מערכת להמרת האנרגיה הסולרית המגיעה מהשמש לחימום המים ונועד לשימושים שונים ביתיים או תעשייתיים . דודי שמש נפוצים מאוד במשקי הבית בחודשי הקיץ החמים בישראל. הדוד מורכב מגוף חימום, מיכל מים, קולטנים וצנרת מים. על מנת לשפר את ביצועי הדוד שמש לנו תחילה יש לבחור האם הדוד שמש שלנו יהיה בשכיבה או בעמידה? ולקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

דוד שמש בשכיבה

כאשר אנו באים לבחור דוד שמש עולה השאלה האם כדי דוד שמש שוכב או דוד שמש עומד. לרוב, כאשר אנו משכירים דירה בעל הדירה מתקין זאת באופן אוטומטי אולם רצוי מאוד להבין כיצד במה מדובר. הרעיון הטמון בדוד שמש שוכב הינו הפרדה בין שני גופי המים למים קרים ומים קרים. לכן, דוד שמש בשכיבה בנוי מגוף מים אחד בלבד – ובכך מבטל את ההפרדה הזו. נוסף לכך, דוד שמש שוכב מעיד על כך שהוא מותקן לרוחב, בשכיבה ואיננו מאפשר התקנה של מאיץ חום, זהו דבר שעשוי להוריד מהשימושיות שלו ולדרוש צריכה מוגברת יותר של חשמל ולאיטיות חימום המים.

לכן, התקנת דודי שמש בשכיבה תתבצע במקרים שלא ניתנת האפשרות התקנה של דוד שמש עומד ומה שלרוב ייקבע את סוג דוד השמש המתאים עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

רכישה והתקנה של דוד שמש בשכיבה עם אביאור דודי שמש

אביאור מרכז דודים הינה חברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל. אצלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של דודי שמש שונים בעלי נפחים שונים לצד שירותים נוספים כמו: תיקון דודי שמש, תיקון דודי חשמל, החלפת גוף חימום בדוד, קולטים לדוד שמש  ואף למצוא באתרנו גם מידע מקצועי שיסיע לכם בכל בעיה או תקלה. בעזרת המקצועיות בשיווק ומכירת דודים, שירות תיקונים בפריסת שעות רחבה ואחריות מלאה לכל העבודה אנו יכולים להעניק לכם שירות בשקיפות מלאה ולעבוד עם טכנאי דוד שמש וחשמל אמינים ומקצועיים שמבצעים את הבדיקות בצורה יסודית. אביאור דודי שמש נמצאים כאן בשבילכם לכל בעיה ותקלה או רכישה והתקנה של דוד שמש בשכיבה או בעמידה או דוד חשמל.

מעוניינים לרכוש דוד שמש שוכב? לייעוץ ופרטים נוספים

התקשרו 050-8774555  ונשמח לתת לכם פתרון מהיר.