אחד מסוגי הנופשים המהנים במדינתנו הוא נופש מפנק בצימר . נופש המאפשר לחוות חופשה זוגית רומנטית בטבע או חופשה משפחתית באזורים יפהפיים במדינתנו הקטנה והיפה. אך מה קורה לגבי התנאים בצימר? במאמר זה נתמקד בכל הקשור אל תפקיד המים החמים בצימר ומדוע בעלי צימרים רבים מעדיפים להתקין דודי שמש לצימרים וזאת על פני מחממים בגז. התחילו לקרוא..

דודי שמש בצימרים

צימרים בישראל

בחרתם את הצימר בו אתם מעוניינים לנופש אותו תכננתם לכל אורך השנה? אתם יודעים שההנאה מובטחת לכל המשפחה או לכם ולבן או בת הזוג, שהפרטיות מובטחת, שהיחס הוא אישי ושיש לכם אפשרות ליהנות משהות בג'קוזי חיצוני או פנימי, רחצה בבריכת שחייה פרטית וארוחת בוקר חגיגית היישר למרפסת הצימר שלכם. אך מה קורה כאשר אתם מגלים שאין מים חמים במקלחת, בג'קוזי או בבריכה הפרטית של הצימר? התשובה ברורה. תתאכזבו, לא תחזרו לאותו צימר ותספרו לחבריכם שלא כדאי להם לבזבז את כספם על אותו צימר. אז מה ניתן לעשות על מנת להימנע ממצב עגום זה ? התשובה היא הזמנת טכנאי דודי שמש לצימרים.

דודי שמש לצימרים – מלאכתם של מומחים

בעלי צימרים יקרים, על מנת להבטיח לעצמכם דוד שמש המתאים לצימר ולכל המתקנים המפנקים המחייבים שימוש במים פושרים וחמים, חשוב שתיצרו קשר עם חברה שמומחית בשיווק והתקנת דודי שמש לצימרים. אם בעבר הלא רחוק בעלי צימרים העדיפו מחממים בגז, כיום העדיפות היא לדוד שמש וזאת משום היתרונות הרבים, ביניהם דוד שמש בטיחותי יותר, אנרגיה סולארית היא ידידותית לסביבה וכמובן שמדובר כאן על חיסכון ניכר בהוצאות חשמל. טכנאי הדודים שהוזמן יבדוק את הצימר בכל הקשור אל אפשרות מקום אחסון של הדוד ויחליט האם להתקין דוד שמש שוכב בצימר או דוד שמש עומד וזאת בהתאמה לתנאי הצימר ותקציבו של בעל הצימר.

דודי שמש לצימרים – נקודות חשובות

  • דוד שמש – מאפשר ניצול חכם של אנרגיה סולרית וחוסך בהוצאות החשמל.
  • התאמה אישית – בחירת דוד שמש לצימרים המתאים בגודלו לתפוקת הקולט. יש לבחור את נפח הדוד בהתאם לכמות האנשים אשר עתידים להתארח בצימר ולאחר מכן יש לבחור דוד בגדול המתאים ביותר לקולט השמש, דבר אשר יבטיח ניצול מקסימלי של אנרגיית השמש.
  • שוכב או עומד – באם מדובר על צימר קטן בעל רעפים ולכן אתם מעוניינים בדוד שמש שוכב שיותקן בצימר עצמו או בצימר עומד. חשוב להתייעץ עם טכנאי דודי שמש לצימרים.

מעוניינים לחסוך בהוצאות וליהנות מלקוחות מרוצים? הזמינו כעת טכנאי דודי שמש של חברת אביאור בטלפון

התקשרו 050-8774555 ונשמח לתת לכם פתרון מהיר >>