איך עובד דוד שמש? רבים מאיתנו לוקחים כמובן מאליו את דוד החשמל שנמצא בבית שלנו. תתארו לכם עולם שבו אתם מגיעים אחרי יום עבודה וצריכים להרתיח מים או להדליק דודי חשמל בזבזניים שיחממו לכם את המים כדי שתוכלו להיכנס להתקלח.

 

ההמצאה הישראלית שהומצאה על ידי ד"ר צבי תבור בשנות ה- 50 שינתה את חיינו לעד מבחינת חימום המים בבתים שלנו וחיסכון בחשמל. איך עובד דוד שמש?? מה היתרונות שלו ועל מה צריך להקפיד כשמתקינים דוד שמש חדש בבית שלכם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על דוד השמש.

שיטת הפעולה של דוד שמש

דוד השמש מורכב מכמה חלקים: קולטני קרני השמש, צינורות מים, גוף חימום ומיכל מים.

אז איך עובד דוד שמש? הדוד עובד דרך טכנולוגיית חימום סולארית שמנצלת את חום השמש שנספג דרך הקולטנים שנמצאים על גג הדירה או הבית הפרטי ומועברים לצינורות מים שמובילים למיכל המים בבית. דוד השמש יעיל במיוחד בחודשי הקיץ החמים של ישראל בהם יש מים חמים כל הזמן להשתמש בהם. ניתן למצוא בכל דודי השמש גוף חימום שמחמם את המים בחודשי החורף, כאשר האנרגיה הסולארית של השמש לא מספיקה וקר בחוץ.

היתרונות של דוד שמש

לא צריך להמתין למים חמים – בגלל שדוד השמש משתמש באנרגיה של השמש, אין צורך לחכות למים חמים כמו שמחכים עם דוד החשמל. אפשר ישר להשתמש במים החמים שהפיק דוד השמש.

עמיד לאורך שנים – דוד שמש מחזיק מעמד במשך שנים ארוכות אם אתם מטפלים בו כמו שצריך. תוציאו מהמיכל אבנית כל כמה חודשים ותשקיעו בחלקי חילוף איכותיים במידה וחלק כלשהו ממנו מתקלקל.

חסכוני בחשמל – בגלל שהאנרגיה הסולארית שבו משתמש דוד השמש אינה עולה דבר, דוד שמש נחשב ליותר חסכוני בהוצאות החשמל ופחות כואב לכם בכיס כתוצאה מכך.

על מה צריך להקפיד כשמתקינים דוד שמש חדש?

תקפידו להתקין מוצרים נלווים לדוד השמש שלכם כמו תרמוסטט שישמור על גוף החימום של הדוד וייתן הוראה לדוד שמש להפסיק לחמם כשהמים ירתחו וטיימר שיכוון מראש את זמני הפעלת וכיבוי דוד השמש בימים קרים.

כדאי שתעסיקו חברה מקצועית המתמחה בתיקון דודי שמש לצורך להתקנת דודי שמש. חברה שתדע מהו דוד השמש שאתם צריכים ותדע לתת לכם אחריות במקרה של בעיה או תקלה. אביאור מרכז הדוודים היא חברה מובילה בהתקנת דודי שמש בישראל. אנחנו נדע לתת לכם את השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר על התקנת דוד השמש החדש שלכם.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד שמש? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.