איך עובד דוד חשמל? בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בדודי החשמל בארץ. תקופת החורף ובנייתם של רבי קומות ברחבי הארץ גרמו לעלייה בפופולאריות של דודי החשמל והתקנתן ביותר ויותר בתי אב בישראל.  

 

שיטת העבודה של דוד החשמל


ההתקנה של דוד חשמל קלה יותר מדוד שמש. לא צריך להתקין על הגג את קולטי השמש כמו אצל דוד השמש. דוד החשמל שואב מתוך צינורות הבית את המים שהוא צריך, מחמם אותם באמצעות גוף החימום ואז מחזיר אותם חזרה לצינורות כשהם חמים. כשמתקינים את דוד החשמל, מומלץ להתקין אותו עם שני מוצרים משלימים: הטיימר והתרמוסטט.

איך עובד דוד חשמל?

ההתקנה של דוד חשמל קלה יותר מדוד שמש. לא צריך להתקין על הגג את קולטי השמש ומספיק להתקין בבית את מיכל הדוד עם גוף חימום בתוכו שיחמם את המים כשמפעילים אותו. כשמתקינים את דוד החשמל, מומלץ להתקין אותו עם שני מוצרים משלימים: הטיימר והתרמוסטט.

הטיימר – עובד על אותו העיקרון כמו שעון השבת. הטיימר מותקן בצמוד למתג ההפעלה והכיבוי ואפשר לכוונן אותו לשעות מסוימות שאתם רוצים שדוד החשמל יפעל בו כדי שתמיד יהיו לכם מים חמים כשאתם צריכים אותם.

התרמוסטט – עוזר לשמור על תקינות גוף החימום של דוד החשמל. התרמוסטט יודע לווסת את החום של גוף החימום ולתת פקודה לגוף החימום להפסיק לעבוד כשהמים בדוד מגיעים לנקודת רתיחה. בעבר, אם היינו שוכחים את הדוד פועל, הרבה פעמים גוף החימום היה מתקלקל והיינו צריכים לשלם על גוף חימום חדש שעולה הרבה כסף. היום, התרמוסטט מאריך את חייו של גוף החימום בדוד החשמל.

היתרונות של דוד חשמל

מים חמים גם כשקר בחוץ – בתקופות קרות כמו החורף הישראלי, דוד חשמל יספק לכם תמיד מים חמים להתחמם איתם כשקר בחוץ.

פתרון נוח לאנשים שגרים בבנייני רבי קומות – דוד שמש מתברר כלא יעיל כשמדובר בחימום המים של בניינים רבי קומות. לעומתו, דוד חשמל עוזר לדיירים רבים שגרים ברבי קומות ליהנות ממים חמים במשך כל השנה בגלל שהוא מותקן בכל דירה ומחמם רק את המים שנמצאים בדוד חשמל אחד.

על מה צריך להקפיד במהלך תהליך ההתקנה של דוד חשמל חדש?

בנוסף להתקנת מוצרים משלימים כמו הטיימר והתרמוסטט, צריך לוודא שאתם נותנים לחברה מומחית לתיקון דודי חשמל להתקין את דוד החשמל בבית שלכם. חברת אביאור מרכז הדוודים עוסקת זמן רב בתחום חימום הבתים והתקנת דודי חשמל ברחבי הארץ. חשוב לנו לספק לכם שירות טוב ומקצועי עם מתן אחריות על כל ההתקנות והתיקונים של דודי חשמל.

 

מעוניינים לקבל הצעת מחיר על דוד חשמל? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1800-350-660 או בנייד: 050-8774555.