טכנאי דודי שמש הוא אדם בעל ניסיון רב בתחום זה ולכן כאשר לקוחות זקוקים לטפול בבעיה שנוצרה בדודי השמש, הם מחפשים המלצה על איש ישרות מיומן ואמין כדי שיסייע להם.

המלצות על טכנאי דודי שמש

הדרך הטובה ביותר היא לבדוק עם חברים או קרובי משפחה שנעזרו לאחרונה בסיוע של טכנאי דודי שמש, כדי לטפל בבעיה טכנית שהייתה על הגג, בדוד או הזמינו דוד שמש חדש. קיימת סבירות גבוהה שאם המכרים הללו היו מרוצים מרמת השירות ומהחיוב ההוגן של הטכנאי, גם לקוחות נוספים יהיו מרוצים ממנו.

כמו כן כדאי לבדוק באתרי האינטרנט חוות דעת על טכנאי דודי שמש בסביבת המגורים הרלוונטית, לקרוא מה כתבו הלקוחות ואם המליצו או לחלופין רשמו דיס המלצה ולכן לא כדאי לפנות לאיש מקצוע זה.

אמינות – זה המפתח להצלחה

באופן הגיוני רוב הלקוחות לא מבינים בדודי שמש ותמיד קיים אצלם החשש שיסדרו אותם ויגררו אותם לתשלומים גבוהים עבור חלפים שהם תקינים לחלוטין. לכן חשוב לקבל המלצה על טכנאי דודי שמש אמין ומיומן שאפשר לסמוך עליו. אם הוא מדווח ללקוח שיש להחליף גוף חימום או צינור, ככל הנראה זו האמת והוא יגבה עבור העבודה והחלפים מחיר הוגן.

כאשר יש ביקורת טובה, הלקוח רגוע וברור לו שאיש המקצוע יבצע עבודה מושלמת ויגבה את הסכום המקובל עבור סוג זה של עבודה. הדברים החשובים ביותר הוא מתן אחריות לפרק זמן מקובל ובנוסף לכך זמינות לביצוע מידי של העבודה. די קשה להתנהל בבית עם ילדים ללא מים חמים לרחצה ולכן מסכמים מראש עם טכנאי דודי שמש על מועד תחילת העבודה ומועד הסיום שלה שיהיה תוך פרק זמן קצר ביותר.

פעולות טכניות בנושא דודי שמש

בדודי שמש יש כמה סוגים של תקלות ולכל אחת יש טיפול שונה. אם המים לא מתחממים והדוד הוא ישן ויש בו חלודה וקורוזיה, הטכנאי ימליץ להוציא את הדוד הישן ולהתקין במקומו דוד מדגם חדשני שיבצע חימום מהיר של המים. אם יש בעיה של חימום המים, קיימת סבירות שיש להחליף גוף חימום או תרמוסטט וכך הבעיה תיפתר.

אם קולט השמש פגום והזכוכיות בו שבורות, קיימת חשיבות גבוהה לרכוש קולט שמש חדש ואז טכנאי דודי שמש יתקין זאת. פעולה זו תגביר את היכולת של הלוח לחמם את המים בדוד וכך בני הבית ייהנו מהמון מים חמים.