דוד שמש הוא אחד המִתקנים החשובים ביותר בבית. הוא מספק לנו מים חמים לאורך כל שעות היום והלילה בכל עונות השנה, והוא מקל מאוד את עבודת ניהול משק הבית שלנו. אם נקפיד על טיפולי תחזוקה קבועים ותקופתיים בדוד – נרוקן אותו מדי שנה, ננקה אותו מאבנית, נחליף את גוף החימום, נבדוק את תקינות מַחְלֵיפי החום, נחדש את החיבורים לצנרת וננקה היטב את הקולטים – הדוד שלנו יעבוד בצורה תקינה לאורך שנים רבות. עם זאת, מומלץ להחליף דוד שמש לאחר עשר שנות שימוש כדי להימנע מתקלות חוזרות ונשנות הנובעות מבלאי, וכדי לייעל את צריכת החשמל והמים שלנו בבית.

אז הגיע הרגע לקנות דוד שמש חדש ולהתקינו בבית, ואתם מתלבטים מאיזו חברה להזמין את הרכישה והשירות. ההתלבטות היא ברורה ומובנת – בכל זאת מדובר באחד המִתקנים המסיביים המשמשים אותנו בבית, ועבודתו התקינה חשובה לנו מאוד. מהסיבות האלה ריכזנו לכם כמה עקרונות חשובים שיסייעו לכם בבחירת החברה המתאימה להתקנת דוד השמש החדש שלכם.

אין חכם כבעל ניסיון

העיקרון החשוב ביותר שיש להקפיד עליו הוא הניסיון של החברה בהתקנת דודי שמש ובטיפול בהם. אז לפני שאתם מתקשרים כדי לערוך את הבירורים הראשוניים, בִדקו את אתר האינטרנט של החברה. נסו להבין כמה זמן החברה פעילה ובאילו אזורים היא נותנת שירות. אם תמצאו שהחברה נותנת שירות רחב באזורים רבים בארץ, תדעו שזוהי חברה גדולה ומנוסה שצומחת ומתרחבת הודות לניסיון הרב שצברה ולמומחיות שלה.

חפשו גלריית תמונות שמציגה את עבודות ההתקנה של החברה. חפשו את דף ההמלצות מהלקוחות. שם תמצאו מידע חשוב על רמת השירות, היחס של הטכנאים, הגינות המחיר ושביעות הרצון מהעבודה שנעשתה. בִדקו אם אפשר ליצור קשר עם הלקוחות הממליצים ונסו לדבר איתם ישירות. לקוח מרוצה הוא התעודה החשובה ביותר של החברה, ולעיתים קרובות די בכך.

מידע מקצועי זמין ונגיש

הידע המקצועי שהחברה צברה בחלוף השנים הוא נכס אמיתי. את הידע הזה כדאי וצריך לחלוק עם כולם. חפשו את דף המידע המקצועי באתר האינטרנט של החברה. בדרך כלל תמצאו בדף את כל מה שמעניין אתכם בנוגע לדודי שמש בכלל ולדוודים בפרט וכן את כל מה שחשוב לדעת על התחזוקה התקופתית, על שימוש נכון ויעיל בדוד השמש, על ממוצע המחירים של דוודים בגדלים שונים ועל מחירן של עבודות התחזוקה התקופתיות. אם החברה משקיעה בדף המידע המקצועי שלה, כדאי להשקיע בה.

כל העבודות במרכז שירות אחד

חברה המציעה שירותי מכירה של דודי שמש והתקנתם, אמורה להציע שירותי תחזוקה תקופתיים במרכז השירות שלה. לקוח שרוכש דוד שמש רוצה לדעת שהוא יקבל את שירותי ההתקנה ישירות מהטכנאים של החברה, ולא יהיה תלוי בזמנם של טכנאים עצמאיים שעובדים איתה. כמו כן הוא יצפה לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לנפח הדוד שכדאי לו להתקין ולסוג הדוד המתאים לשימוש שלו. הוא ירצה לדעת שבעת הצורך החברה תספק לו שירותי תיקון ותחזוקה בקלות, במהירות ובמחיר סביר. כי חברה שמספקת שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה של דודי שמש צריכה בראש ובראשונה לעמוד לרשות לקוחותיה ולדאוג שהם יהיו מרוצים תמיד.