לרוב, קיימת אחריות עבור מוצרים אשר מסופקים לנו, למשך לתקופה מסוימת המוגדרת על-ידי המוכר או היצרן. בתחום של דודי שמש וחשמל קיימים סוגי אחריות שונים, הנבדלים במשך תקופת  האחריות והיקף הכיסוי, ועל כן חשוב לברר את המידע אצל החברות היצרניות בשוק הישראלי של דוודים.

סוגי אחריות לדודי שמש

זמן וסוגי אחריות לדודי שמש

לדודי שמש וחשמל קיימים שני סוגים של אחריות, האחת היא אחריות מלאה של היצרן הניתנת על ידו באופן מלא ונותן מענה לכל תקלה, הכולל אספקת חלפים וטיפול על ידי טכנאי מוסמך מטעם חברת היצרן. זאת, החל מהחלפת דוד השמש או גוף החימום ועד לכלל החלקים של הדוד. זוהי  האחריות המורחבת.
השנייה, אחריות חלקית המכסה תקלות קריטיות בלבד, כמו למשל, תקלה במיכל הדוד וציפוי האימייל. תקלות נוספות ואספקת חלפים תואמת, לרוב יתוקנו תוך חיוב בתוספת תשלום. לעיתים, האחריות החלקית הינה לטווח קצר, ולעתים היא ארוכה אך ללא כיסוי מלא. קיימת אפשרות בדיקה אם ניתן להוסיף תוספת תשלום ולהאריך את תקופת האחריות או להפוך אותה מאחריות חלקית לאחריות מלאה על דודים.

לרוב, דודי שמש מגיעים עם חמש שנות אחריות אולם קיימות בשוק חברות אשר מעניקות גם שמונה שנות אחריות – דבר שחשוב לבדוק אכן מה היא כוללת.

ספק האחריות

לדודי שמש וחשמל קיימים שני סוגי אחריות הנבדלים בהיקף האחריות על התקנת הדוד והאחריות על המוצר עצמו. רוב חברות הדודים מספקות שנת אחריות אחת על ההתקנה עצמה, ובמידה וההתקנה של הדוד מתבצעת באופן מרושל יש לפנות לבעל המקצוע שהתקין את הדוד.

כיצד יודעים ומוודאים אם ישנה אחריות?

ראשית, חברות מנפיקות תעודת אחריות ולכן חשוב לשמור על תעודת האחריות. שנית, במידה שלא מצאתם את החשבונית של הדוד שבחרתם, או לא הצלחתם לבצע את האימות אל מול חברת הדודים עם שמכם הפרטי, חשוב שתדעו שעל גבי דוד השמש יש ברקוד. קוד זה מציין את האחריות שלכם וכאשר תעבירו את הקוד ליצרן הם יוכלו למצוא את הפרטים במערכת שלהם.

רכישה והתקנת דודי שמש עם אביאור דודי שמש

בכל בעיה שהיא בדוד, בין אם מדובר בדוד שמש או דוד חשמל, תקלות צנרת ועוד מומלץ לפנות לחברה מוסמכת העוסקת בהתקנה ותיקון של דודים על מנת לקבל מענה מהיר, אמין והוגן.

אביאור מרכז הדודים הינה החברה להתקנת דודי שמש וחשמל המובילה בישראל העובדת רק באמצעות טכנאי דודי שמש וחשמל מומלצים ואמינים שמבצעים בדיקה יסודית וטיפול בתקלה בדוד שלכם בצורה הכי טובה.

 

מעוניינים ברכישה או התקנתם של דודים? אביאור מרכז הדודים כאן בשבילכם ! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון  1800-567-890 ונשמח להעניק עבורכם מענה ופתרון מהיר לתיקון דוד שמש או לתיקון דוד חשמל.