נתקלתם בבעיה שהרבה אנשים נתקלים בה ? התקלקל דוד השמש ? נכון זה מעצבן ולרוב גם קורה בזמן הכי לא טוב אך זה קורה לא מעט בעיקר כשאין אנו שומרים על חיוניותו ותקינותו של הדוד. ישנם מספר פעולות שנפרט עליהן בהמשך בכדי לשמור על חיי הדוד ארוכים יותר ויעילים יותר. אך במידה ובכל זאת כבר אין לכם הרבה מה לעשות מלבד לחייג לטכנאי שיגיע במהרה ויתקן לכם את הבעיה, אל תהססו וחייגו לטכנאי לתיקון דודי שמש בגבעתיים ונגיע אליכם במהרה עם כל הציוד הדרוש לפתרון מהיר ויעיל של התקלה. פתרון יעיל = פתרון שיחזיק מעמד לאורך זמן רב על ידי עבודה מקצועית, אמינה ובמחיר משתלם במיוחד.

דרכים לשמור על הדוד

בדוד השמש ישנם מנגנונים חשמליים אשר כמו בכל מכשיר חשמלי צפויים לתקלות ובעיות, להלן מס' דרכים לשמר את חיי הדוד:

  1. ווסתו טמפרטורה בדוד – הקולטים עובדים באופן כזה שהם כולאים את קרני השמש ומעבירים מים חמים לחלק העליון במיכל הדוד. במקביל מים קרים יורדים לתחתית הדוד ומשם לקולטים וחוזר חלילה. הטמפ' האידיאלית הינה 60 מעלות כאשר רוב הדודים מכוונים ל70 מעלות. פשוט בקשו מהטכנאי שמגיע אליכם להוריד את הטמפ' בדוד ובכך תחסכו חשמל וכסף.
  2. טיפול וניקוי מערכות תקופתי רצוי להזמין טכנאי מוסמך אחת לשנתיים\שנתיים וחצי בכדי לבצע ניקוי של המערכת מאבנית.
  3. התקינו טיימר הטיימר עוזר לחסוך את זמן הפעילות של הדוד, חוסך כסף וכן הצטברות אבנית בעקבות זמן ארוך מדי של הדלקת דוד.
  4. השתדלו להיכנס להתקלח בסמוך לזמן שהדלקתם את הדוד. כך מנעו בזבוז של חשמל והתקררות המים וחימום נוסף של הדוד.
  5. בדיקות מקדימות – השתדלו לבצע בדיקה מקדימה לדוד עוד מבעוד מועד לחורף שמגיע. לרוב מחירי התיקון והזמנת טכנאי יעלו בימי חורף קרים בשל הביקוש. על כן הכינו עצמכם לחורף.

טכנאי דודי שמש בגבעתיים

הטכנאים שלנו פרוסים בכל אזור המרכז. במידה ונתקלתם בבעיה תוכלו לפנות אלינו לקבלת שירותי תיקון דודי שמש בגבעתיים ולהזמין טכנאי שיגיע אליכם במהרה, יבצע עבודתו נאמנה, יהיה אמין, זריז, יעיל ומקצועי בעיקר ייתן לכם הצעת מחיר משתלמת ביותר.