החלפת חמם בדוד שמש היא הדרך הקלה ביותר ליהנות ממים חמים במרבית עונות השנה. על ידי החלפה של גוף החימום והסרה של מינרלים אשר נדבקו למיכל המים, ניתן ליהנות מאנרגיית השמש החזקה ולקבל מים חמים בזמן קצר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת חמם לדוד שמש.

מהו תפקידו של החמם בדוד השמש שלנו

דוד השמש פועל על אנרגיה סולרית ומנצל את קרני השמש, בכדי לאפשר לנו ליהנות ממקלחת נעימה במינימום השקעה. למרות שהוא אינו דורש מאיתנו הפעלה של חשמל, דוד השמש נעזר בחמם בכדי להמיר את האנרגיה הסולרית למים חמים. החלפת חמם לדוד שמש הינה פעולה שגרתית אשר מבטיחה לנו דוד תקני.

מתי כדאי להחליף חמם לדוד שלכם

כדאי לשקול לבצע החלפת חמם לדוד שמש במקרים הבאים:

  • כאשר דוד השמש לא מבצע את עבודתו – אם אתם נתקעים בלי מים חמים גם כאשר הטמפרטורות בחוץ גבוהות, אתם חייבים לבצע החלפת חמם בדוד שמש. ברוב המקרים, מדובר בהשקעה משתלמת אשר תאפשר לכם לחסוך את פעילותו של דוד החשמל.
  • כאשר לוקח לדוד השמש זמן רב לפעול – במידה ואתם זקוקים לשעות רבות של שמש חמה בכדי לבצע מקלחת קצרה, הרי שיש בעיה בחמם. בעיה זו אינה נפתרת מעצמה ועשויה להחמיר בהיעדר טיפול מקיף אשר כולל החלפת חמם לדוד שמש.
  • כאשר ישנם קצרים קבועים בחשמל – במידה ויש קצרים קבועים במערכת החשמל, כדאי לשקול ולהחליף את החמם שלכם. בלא מעט מקרים, כאשר תשתיות החמם נפגעו והן במגע ישיר עם מים הם נוטות לגרום לקצר חשמלי.

חברת אביאור – מומחים בהחלפת חמם לדוד השמש

חברת אביאור נחשבת לאחת החברות המוערכות בישראל בתחום תיקון דודי השמש ומספקת שירות של החלפת חמם לדודי שמש וחשמל כאחד. חברתנו מעסיקה צוות מקצועי של טכנאי דודים ומעניקה לכם מעטפת שירותים מלאה לכל הצרכים שלכם תחת קורת גג אחת. בנוסף, אנו מקפידים לספק אחריות מלאה על כל חמם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם עסקה חכמה ומשתלמת במיוחד.