דודי שמש בפתח תקווה כמו דודי החשמל הינם מכלי אגירה למים חמים, אשר גם שומרים על חומם למשך זמן רב. ישנם הרבה מקרים שבהם אין שמש מספיקה לחימום המים, על כן כל דודי השמש מצוידים בגוף חימום חשמלי המאפשר אספקת מים חמים מסביב לשעון, וכן בתרמוסטט שתפקידו להבטיח שטמפרטורת המים בעת החימום בחשמל לא תעלה על הטמפרטורה הנקבעת עם התקנת הדוד. יחד עם זאת רבים המקרים בהם דודי השמש בפתח תקווה לא מספקים את המתבקש עקב סיבות רבות כמו: קצר, סתימת מעברי מים מאבנית, לחץ מים נמוך, נזילות, חלודה, בלאי, התיישנות ועוד.

על ידי התקנת דודי שמש בפתח תקווה איכותיים, מבודדים היטב ובעלי תו תקן, תבטיח לכם חברת אביאור דוודים שירות תיקונים ו/או החלפת חלפים ודוודים אשר יעשו את עבודתם נאמנה לאורך שנים ולשביעות רצונכם.

חברת אביאור דוודים הינה חברה וותיקה בענף הדוודים והמערכות הסולאריות. החברה משווקת דודי שמש ממיטב היצרנים של דוודים ואביזרים נלווים. כל המוצרים שאביאור דוודים משווקת עומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר והמותאמים בהתאם לתקן להחלפה / תיקון דודי שמש בפתח תקווה.

תיקון דודי שמש בפתח תקווה

לחברת אביאור דוודים צוות מקצועי אמין ואדיב אשר יעניק לכם שירותי תיקונים ו/או התקנת דודי שמש בפתח תקווה במהירות ובמקצועיות ללא פשרות. כחלק מכללי החברה המובילים את פעילותה, שמה לה חברת אביאור דוודים את הדגש על שירות ואיכות ללא פשרות ולשביעות רצון הלקוח.

חברת אביאור דוודים מתחייבת לבצע שירות תיקונים והחלפות של דודי שמש וחשמל תוך שימת דגש על:

  • שירות אישי ומהיר.
  • עבודה מקצועית ע"י צוות טכנאי דוודים מיומנים ובעלי ניסיון.
  • עבודה יסודית ושמירה על כל כללי הבטיחות לצרכן.
  • אחריות על העבודה שלנו ועל החלפים כולל הדוודים.
  • מחירים תחרותיים ותנאי תשלום נוחים.
  • איכות ושירות מעל לכל – לשביעות רצון הלקוח.

החלפה / תיקון דודי שמש בפתח תקווה עם חברת אביאור דוודים מעניקה לכם איכות ומקצועיות ללא פשרות על מנת שתוכלו ליהנות מאספקת מים חמים ולאיכות חיים מושלמת.

שירות התיקונים כולל בתוכו:

בכל הגעה שלנו אל הלקוח לשם כל מטרה או תיקון דודי שמש ברמת גן תקבלו:

גם אקסטרה של שירות מעולה ללא עלות! תרמוסטט חדש + ניקיון הדוד והקולטים מהאבנית שהצטברה + אחריות על העבודה.

050-8774555 או 1800-350660