אנו חברה להתקנה, תיקון דודי שמש בראשון לציון, מהמובילות בארץ. החברה בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה, ומבצעת את עבודתה תוך הקפדה מקצועית ובהתאם לשביעות הרצון של הלקוח. אביאור – מרכז הדוודים, מספק לכם בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים המעניקים לכם שירות מקצועי ואיכותי ובעיקר מאמין. כחלק משירותי החברה, תוך שימת דגש על איכות השירות ואיכות מוצריה, אביאור- מרכז הדוודים, יאבחנו כל תקלה וכל בעיה ויעניקו לכם פתרונות חימום איכותיים אשר לא בהכרח קשורים בהחלפת הדוד או הקולט וניתנים לתיקון מהיר אמין ואיכותי לשביעות רצון הלקוח.

תיקון דודי שמש בראשון לציון

מחירם של דודי שמש מושפע מהאלמנטים הטכניים כמו: נפח דוד השמש וכמות המים שהוא מכיל, מיקום ההתקנה שלו אצל הלקוח, סוג המערכת כולל קולט אחד או זוג בגדלים שונים, דרישות מיוחדות בעת התקנת הדודים והמערכות עצמן כמו פירוק וסילוק הדוד הישן, התקנת מערכות נלוות כמו חסכמים וברזי אל-חוזר ועוד.

עבור תיקון דודי שמש בראשון לציון, יש משקל רב בהחלטה של בחירת טכנאי דודים. ראשית, עליכם לבחור בטכנאי אשר יש עליו חוות דעת מלקוחות באינטרנט ומחברים, לשאול את הטכנאי על הכשרתו וניסיונו. שנית, בררו את הנושא של אחריות הניתנת על ידי הטכנאי. האם ישנה אחריות על הובלת הדודים? מה תקופת האחריות? איזה שירותים ניתנים במסגרת האחריות? וכו'. בנוסף, חשוב לבדוק את המחיר. ישנם טכנאים שגובים עבור בדיקה תשלום, גם אם הדוד נמצא תקין. לכן יש לבדוק את נושא המחיר. המחיר יעיד על איכות התיקון ו/או השירות. ולבסוף, בכל תיקון ו/או החלפת דוד שמש , יש לוודא שלא הוחזרו למערכת חלקים ישנים. ושהחלפים שהוחלפו הנם מקוריים בעלי תו תקן ונושאים אחריות יצרן + התקנה.

עיקר השירותים אותם אנו מספקים ללקוחותינו בראשון לציון:

  1. החלפת גוף חימום בדוד
  2. החלפת קולטים לדוד שמש
  3. התקנת דודי שמש
  4. התקנת דוד חשמל

 

דודי שמש בתל אביב

לקוחות ממליצים

שירותי טכנאי דודי שמש בראשון לציון

הזמנת טכנאי דודי שמש בראשון לציון

אם ישנה תקלה או בעיה בדוד השמש / חשמל בדירתכם צרו איתנו קשר והזמינו טכנאי דודי שמש בראשון לציון ותוך זמן קצר נגיע אליהם לטפל בבעיה ולספק לכם מים חמים ושירות מקצועי מכל הלב!

דודי שמש בראשון לציון ⭐⭐⭐⭐⭐