דודי שמש במרכז הארץ הם אחד מאמצעי החימום הנפוצים ביותר. מזג האוויר הים תיכוני בארץ מקל על ניצול היתרונות של הדוד ובעזרתו ניתן לחסוך באנרגיה. יחד עם זאת, השימוש בדוד גם מלווה במספר בעיות נפוצות. בלאי ושחיקה הפוגעים ביכולת של הדוד לחמם את המים ולעמוד בסטנדרטים שאנו מציבים. יש דגמים של דודי שמש שלא עומדים בקריטריונים מבחינת צריכת אנרגיה, נזילות שנובעות מבלאי, שחיקה ונזקים פיזיים בלתי הפיכים, קצר חשמלי, ועוד.

כדי לתקן או להחליף דודי שמש במרכז הארץ חשוב לבחור בחברה וותיקה ומנוסה אשר תבצע את התיקון או ההחלפה במקצועיות, ביעילות, במהירות וכמובן באיכות מקסימלית לשביעות רצונכם. תיקון דודי שמש והחלפה הם שירותים הניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. ההסמכה היא בעיקר בתחום החשמל והאינסטלציה, היות ומדובר על מערכת חימום מורכבת המחייבת חיבור לתשתית המבנה.

חברת אביאור דוודים, חברה מנוסה וותיקה מעל 20 שנה, מעניקה שירותי תיקון והחלפת דודי שמש במרכז הארץ. צוות העובדים המיומן והמקצועי יעניק לכם שירות איכותי ברמות ביצוע מהגבוהות ביותר תוך שמירה על כללי הבטיחות לצרכן ולהשגת תוצאה מושלמת.

שירות תיקון דודי שמש לכל מרכז הארץ כבר 20 שנה

בחברת אביאור דוודים, מקפידים על איכות בשירות ועל טיב ביצוע תוך שימוש בחלפים, אביזרים ודוודים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר. זאת על מנת לספק ללקוח שירות איכותי להנאה מושלמת לאורך שנים. כל העבודה והחלפים נעשים באחריות מלאה כולל שירות תיקונים לכל בעיה.

אביאור דוודים, מתחייבת לבצע שירותי תיקונים והחלפת דודי שמש במרכז הארץ תוך שימת דגש על מספר פרמטרים:

  • השירות שלנו הכי מהיר.
  • העבודה שלנו מקצועית וניעשית ע"י צוות טכנאים מקצועי.
  • עבודה יסודית תוך שמירה על כללי הבטיחות לצרכן.
  • אחריות מלאה על העבודה ועל החלפים כולל הדוודים.
  • המחירים הכי הוגנים והכי תחרותיים בתנאי תשלום נוחים.
  • 100% בשירות כלל הלקוחות שלנו.

אביאור דוודים, שירות ושיווק דודי שמש במרכז הארץ, הפתרון המהיר, במחיר סביר ושירות איכותי מעל לכל. לשביעות רצונכם ולאיכות חיים מושלמת.

שירות התיקונים כולל בתוכו:

בכל הגעה שלנו אל הלקוח לשם כל מטרה או תיקון דודי שמש ברמת גן תקבלו גם:

אקסטרה של שירות מעולה ללא עלות! תרמוסטט חדש + ניקיון הדוד והקולטים מהאבנית שהצטברה + אחריות על העבודה.

050-8774555 או 1800-350660